نامجومطلق: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

مجید نامجومطلق می‌گوید دربی قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم استقلال امروز برنده شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مجید نامجو مطلق در مورد پیش بینی اش از دربی به خبرنگار ما گفت: دربی را هیچ موقع نمی‌توان پیش بینی کرد. خیلی از اوقات بوده که یک تیم در جدول شرایطش بهتر بوده ولی در دربی نتیجه را واگذار کرده و بالعکس. ولی امیدوارم بتوانیم بازی جذابی را ببینیم که همراه با برد استقلال باشد و این تیم بتواند رکورد خوبش را تداوم بخشد و در نهایت هم قهرمان شود.

او در مورد تقابل بهترین خط دفاع و حمله لیگ ادامه داد این موضوع می‌تواند: کار استقلال از جانب پرسپولیس را سخت کند چون ممکن است آنها هجومی بازی کنند و این موضوع به خط دفاع فشار بیاورد. ولی نباید این را از یاد ببریم که استقلال بهترین خط دفاعی را دارد و دفاع کردنش وابسته به خط دفاع نیست و این کار را تیمی انجام می‌دهند. به نظر من داسیلوا می‌تواند با وجود اینکه تازه آمده به استقلال خیلی کمک کند. بازی قبلی عالی کار کرد ولی باید این را هم در نظر بگیریم که تمام آمار خوبی که بر جا گذاشته شده توسط مدافعانی بوده که از این تیم جدا شدند یعنی یزدانی و مرادمند گرچه که بقیه بچه ها هم عالی هستند و انشاالله که بتوانند همچنان در دفاع آمار خوبی از خود به جا بگذارند.

پیشکسوت استقلال در پایان در مورد حضور تماشاگران در دربی افزود: واقعا بدون تماشاگران فوتبال معنایی ندارد. آنها هستند که به کار جلا می‌بخشند و انشاالله که هم کسانی که در استادیوم حضور دارند و هم کسانی که از تلوزیون بازی را تماشا می‌کنند شاهد دیداری جذاب همراه با برد استقلال باشند.

کد خبر: 1133947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =