قهرمان جودوی ایران به ‌علت برق گرفتگی درگذشت

"آرش آقایی" قهرمان جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، "آرش آقایی" قهرمان جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق گرفتگی در باشگاه بدنسازی، جان خود را از دست داد.

مرحوم آقایی هم اکنون عضو تیم ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز حضور داشت.

آرش آقایی ورزشکار فقید تیم‌ملی جودو ایران, در سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد، او دارنده مدال‌های قهرمانی و متعدد در مسابقات کشوری و جهانی بود. مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا و مدال طلای قهرمانی کارگران جهان از مهمترین افتخارات او برای تیم‌ملی ایران بوده است.

در سال ۱۳۹۸ آرش آقایی بنا به دلایلی ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک و از ایران مهاجرت کرد. او به مدت دو سال برای تیم ملی جودو آذربایجان به میدان رفت و در کاپ اروپا با لباس کشور آذربایجان به روی تاتامی در وزن ۸۱- کیلوگرم برای تیم‌ملی آذربایجان مبارزه کرده است.

البته پس از صحبت‌هایی که درموردش مطرح شد وی گفته بود حضورش در آذربایجان به معنای پناهندگی نیست و فقط ناچار شده به دلایلی در این کشور لژیونر شود.

اما سرانجام صبح چهارشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم‌ملی جودو مسابقه دهد.

مرحوم آقایی هم‌اکنون عضو تیم‌ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز در کنار کاروان ایران حضور داشت. ‌

کد خبر: 1135217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =