پیکان سواری شاگردان فرهاد در مسیر قهرمانی

در ایستگاه بیست و چهارم لیگ برتر شاگردان فرهاد مجیدی، میزبان پیکان هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از سپری شدن تعطیلات نوروزی، استقلال در اولین بازی خود میزبان پیکان خواهد بود. نتیجه دیدار رفت دو تیم به سود استقلال به پایان رسید. 

شکست ناپذیری تا قهرمانی؟! 

از دیدار استقلال و پیکان به عنوان نقطه عطف آبی پوشان یاد می‌شود. شاگردان فرهاد مجیدی، پس از کسب ۵ تساوی پی در پی، در هفته نهم لیگ برتر به مصاف پیکان تحت هدایت مجتبی حسینی رفتند و با نتیجه پرگل سه بر صفر، این تیم را از پیش رو برداشتند.
حالا آبی پوشان پس از  گذشت ۱۵ هفته از آن دیدار، در شرایط روحی کاملا متفاوت، بار دیگر مقابل پیکان قرار می‌گیرند تا با برد احتمالی، ضمن ادامه روند شکست ناپذیری، قدمی دیگر، در ادامه مسیر قهرمانی بردارند.

انتقام برای جبران ناکامی‌ها

مجتبی حسینی و شاگردانش که هم در بازی رفت و هم جام حذفی مقابل آبی پوشان ناکام بودند، حال به دنبال جبران آن هستند. از آن گذشته شکست دادن و امتیاز گرفتن از تیمی که صدر جدول قرار دارد برای هر تیمی حائز اهمیت است.

این دیوار همچنان‌ مستحکم است

خودرو سازان با ٢٢ گل زده آمار نسبتا پایینی در خط حمله  دارند که حال با قرار گرفتن برابر شاگردان مجیدی کار دشواری تری خواهند داشت.  آن هم خط دفاعی که تنها ٨ توپ از آن عبور کرده و تبدیل به گل شده و  تقریبا نفوذ ناپذیر نشان داده است و می‌تواند هر مهاجمی را به چالش بکشاند. 

تجدید دیدار با یار دوازدهم 

پس از مدت زمانی طولانی که ورزشگاه‌ها خالی از تماشاگر بودند، شهرآورد سرخابی‌ها، سکوها مملو از حضور هواداران دو تیم شد که حقیقتا شور و هیجان را به این بازی بازگرداند. حال پس از شهرآورد، بازی استقلال و پیکان نیز با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد تا هواداران آبی بتوانند از نزدیک به تشویق تیم خود بپردازند. 

بازگشت رضایی به قفس توری؟ 

حسینی در بازی پیش برابر پرسپولیس دروازه اش باز شد و پس از آن به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و چند جلسه در تمرین تیم خود غایب بود. گمان می‌رود مجیدی دوباره خطر کرده و به گلر شماره یک خود استراحت داده و گلر جوان خود را روانه میدان کند. 

غایبان بازی:

استقلال تمامی نفرات خود را در اختیار دارد و بدون هیچ بازیکن مصدوم و یا محرومی به مصاف پیکان خواهد رفت. در مقابل اما سامان فلاح مدافع جوان حسینی در اردوی تیم ملی امید که از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود به احتمال فراوان این دیدار را از دست خواهد داد. 

وضعیت در جدول

استقلال با ١۶ پیروزی، ٧ تساوی و بدون شکست با ۵۵ امتیاز قاطعانه در صدر جدول قرار دارد. اما در سویی دیگر پیکان با ٧ پیروزی، ١١ تساوی و ۵ شکست با ٣٢ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

راضیه شیروانی

کد خبر: 1135370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =