تهران- ایسکانیوز: عضو شورای مشورتی "حجت اسلام والمسلمین سید محمد خاتمی" گفت: تمرکز و تاکید شورای مشورتی بر دستیابی دوباره به اجماع در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

"مجید بهمن زاده" درباره آخرین موضوعات مهم مورد بحث در شورای مشورتی "حجت اسلام والمسلمین سید محمد خاتمی" اظهار داشت: اعضای شورا تاکنون وارد مصادیق و جزئیات انتخاباتی نشده و مباحث مطرح شده در حد گمانه زنی است.

وی با اشاره به تجربه مثبت اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 تصریح کرد: تمرکز و تاکید شورای مشورتی بر دستیابی دوباره به اجماع در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

عضو شورای مشورتی رئیس جمهور اسبق کشورمان درباره بررسی شورا برای انتخابات مجلس خبرگان پنجم گفت: بررسی و ورود به انتخابات خبرگان به دلیل تخصصی و فقهی بودن آن در دستور کار شورا نیست و بنا بر این داریم که سال آینده از شخصیت های موردنظر در این حوزه حمایت کنیم.

بهمن زاده بیان داشت: درحال حاضر تمامی گروه ها اعم از جبهه اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شخصیت هایی همچون "محمدرضا عارف" به اتفاق نظر با شورای مشورتی "حجت اسلام والمسلمین سید محمد خاتمی"  بر اجماع اصلاح طلبان تاکید دارند و ورود به جزئیات و مصادیق انتخاباتی را بسیار زودهنگام می دانند.

اصلاح طلبان برای تکرار پیروزی سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری در مجلس دهم به دنبال اجماع هستند و به همین منظور اقدام به برگزاری جلسات درون گروهی و همایش ها و تدوین برنامه های تشکیلاتی - سازمانی می کنند.

 
کد خبر: 114364

وب گردی

وب گردی