همکاری ۳۹ نهاد مالی و اعتباری در رویداد ملی عصر امید

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری ۳۹ نهاد مالی و اعتباری تخصصی اکوسیستم نوآوری کشور در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور عسگری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری برگزار شد.

 غلام‌زاده در این جلسه به معرفی خدمات، ارائه دستاوردها و برنامه آتی صندوق پرداخت و با اشاره به فعالیت‌های انجام شده صندوق در قالب چهار فراخوان تسهیلات، مشارکت مدنی و مشارکت حقوقی (سرمایه‌گذاری خطرپذیر) به همکاری ۳۹ نهاد مالی و اعتباری تخصصی اکوسیستم نوآوری کشور در رویداد ملی عصر امید اشاره کرد. 

وی همچنین خدمات صندوق در حوزه صدور ضمانت‌نامه‌ها و ارائه تسهیلات و تأمین مالی برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در استان مازندران را تببین کرد. 

 حسین کرمانیان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری نیز در این جلسه گفت: این دانشگاه هزار و ۵۰۰ عضو هیأت علمی دارد که یکی از غنی‌ترین استان‌ها در حوزه منابع انسانی و اعضای هیأت‌علمی توانمند در سطح کشور محسوب می شود. 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دارای ۱۳ واحد و یک مرکز دانشگاهی، ۵۰ هزار دانشجو، ۱۱۰ شرکت، هسته، واحد فناور، استارتاپ و گروه پژوهشی و زیرساخت است. 

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور ارائه خدمات بهتر و توسعه ظرفیت‌های متقابل منعقد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =