مأموریت واحدهای دانشگاه آزاد حرکت به سمت فعالیت‌های دانش‌بنیان و مهارت‌آموزی است

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه، مشاور ریاست با تأکید بر اینکه دانشجویان نیازمند یادگیری مهارت‌های جدید و مختلف هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی طرح‌های پایش، پویش و هر دانشجو یک مهارت را در اولویت قرار داده است. حرکت به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت آموزی جوانان از مهمترین اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به ریاست علی سروری مجد، نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها در واحد کرمان برگزار شد.

 سروری مجد در این جلسه با  تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یارانش و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: در سرزمین سردار دل‌ها و بزرگ پرچمدار جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید یاد این شهید بزرگوار را همواره گرامی بداریم و منش ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان نیازمند یادگیری مهارت‌های جدید و مختلف هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با درک این موضوع، طرح‌های پایش، پویش و هر دانشجو یک مهارت را در اولویت قرار داده است. حرکت به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت آموزی جوانان از مهمترین اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت است.

 سروری مجد کاهش اتکا به شهریه را از مهمترین ویژگی‌های بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال پیش‌رو عنوان کرد و گفت: توجه به درآمدهای دانش بنیان، گسترش مدارس سما و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در استان کرمان از برنامه‌های مهمی است که در بودجه سال آینده لحاظ شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم کنسرسیوم استان‌های خراسان، استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان در حوزه توسعه کشاورزی و صنعت  با حضور فداکار استاندار کرمان به موفقیت های مهمی دست یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =