تهران-ایسکانیوز : بورس تهران امروز بعد از مدت ها رکود، رونق گرفت. شاخص کل بازار سهام تا ساعت 11 امروز حدود یک هزار و 10 واحد رشد کرد و بعد از ورود به کانال 73 هزار واحدی ، به عدد 73 هزار و 290 واحد رسید. در رشد امروز شاخص کل «فولاد» و «مخابرات» به ترتیب با 105 و 88 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

تا این لحظه از بازار در همه گروه ها شاهد روندی مثبت هستیم به طوری که در بسیاری از نمادها با صف خرید و افزایش تقاضا ، روند رو به رشد و امیدوار کننده ای حاکم شده است.

بیشترین حجم معامله در بازار تا این لحظه به ایران خودرو اختصاص پیدا کرده که بیش از 57 میلیون سهم آن معامله شده است. در گروه محصولات پتروشیمی گروه پتروشیمی ایرانیان با 39 میلیون و در گروه بانکی بانک تجارت با 41 میلیون معامله سهام بیشترین حجم را به خود اختصاص داده اند.

فولاد مبارکه، سایپا،سرمایه گذاری رنا، لیزینگ ایرانیان و تاپیکو با 15، 12، 12، 11 و 6 میلیون سهم معامله شده تااین لحظه بیشترین حجم معامله در گروه های مذکور را از آن خود کردند.

سرمایه گذاری غدیر هم در روز دوم بعد از بازگشایی تاکنون مثبت معامله شده و بعد از معامله 2 میلیون سهم به 368 تومان رسیده و به نظر می رسد بزودی به سهام پر تقاضای بازار تبدیل شود .
کد خبر: 115170

وب گردی

وب گردی