موافقت اصولی با راه‌اندازی دانشکده موضوعی گردشگری در دانشگاه آزاد فارسان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر توسعه دانشگاه و افزایش رشته‌های پر متقاضی گفت: با بررسی‌های انجام شده و موقعیت جغرافیایی شهرستان فارسان رشته گردشگری تا ترم آینده به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فارسان اضافه می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندار شهرستان فارسان از راه اندازی دانشکده موضوعی گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فارسان تا سال آینده خبر داد.
وی با تأکید بر توسعه دانشگاه و افزایش رشته‌های پر متقاضی اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده و موقعیت جغرافیایی شهرستان فارسان رشته گردشگری تا ترم آینده به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فارسان اضافه می‌شود.
فرماندار شهرستان فارسان هم در این دیدار گفت: با توجه به تصویب مسیر سبز سلامت از سد غدیر تا تنگه درکش ورکش در سفر رئیس جمهور به شهرستان فارسان و ظرفیت انسانی و استقبال دستگاه های اجرایی این شهرستان، راه اندازی دانشکده موضوعی گردشگری می تواند نیازهای این منطقه را از لحاظ اشتغال مرتفع سازد.
سیدهادی صالحی ضمن موافت با اختصاص زمین برای ساخت مدارس سما در شهرستان فارسان افزود: فرمانداری شهرستان فارسان آمادگی لازم برای تقویت و مالکیت مدارس سما به ویژه دبستان های دخترانه و پسرانه در این شهرستان را دارد.
در این نشست صمیمی همچنین اخذ سند مالکیت قسمتی از زمین های اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فارسان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با مساعدت و همکاری فرمانداری شهرستان فارسان و اداره راه و شهرسازی، این مورد برطرف شود.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در سفر یک روزه به شهرستان فارسان در خصوص مدارس سما و افزایش رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فارسان با امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان هم دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =