تهران- ایسکانیوز:  نمایشگاه هنر انسان دوستی با مشارکت بیش از 100 هنرمند شهیر ایرانی از جمله استاد پرویز کلانتری  در فرهنگسرای نیاوران در حوزه هنرهای تجسمی برپا شده واین روزها میزبان علاقمندان است .

پرویز کلانتری که یکی از هنرمندان باسابقه و نامدار هنرهای تجسمی کشور به شمار می رود و برگزاری نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد کمک به مردم نیازمند در اقصی نقاط جهان به خصوص سوریه و فلسطین را مهمترین دلیل مشارکت خودش در نمایشگاه هنر انسان دوستی اعلام کرد .

وی در گفت و گو با روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران با ذکر این نکته که حضور هنرمندان جوان در کنار اساتید این رشته باعث تنوع و طبیعتا بالا بردن جذابیت نمایشگاه می شود افزود : در این نمایشگاه جوانان با ارایه ایده های نو فضایی تازه را در کنار آثار بزرگان ارائه کرده اند و وقتی آثارشان در کناریکدیگر قرار میگیرد مخاطب با مقایسه آثار در کنار یکدیگر  لذتی دوچندان از نمایشگاه می برد.

پرویز کلانتری که یکی از تابلوهای ارزشمند خودش را به این نمایشگاه اهدا کرده ، فرهنگسرای نیاوران را مکانی مناسب برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی دانسته و در این خصوص می گوید:همسان شدن با جریان های جهانی اتفاق میمون و مبارکی است که  می بینیم در فرهنگسرای نیاوران روی داده است و امیدوارم شاهد وقوع چنین رویدادهایی هر چه بیشتر در مراکز فرهنگی و هنری باشیم. فرهنگسرای نیاوران فضای مناسبی برای میزبانی از این رویدادهاست و کشور ما هم به گسترش فعالیت های بین المللی و همکاری با سازمان ها و نهادهای جهانی نیاز دارد. بر این اساس آقای سجادی ، مدیریت این فرهنگسرا می تواند در عرصه فرهنگ و هنر پیش قدم باشد و برای گسترش فعالیت های بین المللی در این حوزه تلاش کند.

گفتنی است نمایشگاه هنر انساندوستی با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و دفتر برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد در تهران گشایش یافته و همه روزه از ساعت 10 الی 19 میزبان علاقمندان است.

 
کد خبر: 115657

وب گردی

وب گردی