جزئیات برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ آیین‌نامه‌هایی جزئیات برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت و جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه های «مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی، استادان، کارکنان و دانشجویان» و «جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی استادان، کارکنان و دانشجویان» و «نمایشگاه قرآن کریم» را به رؤسای استانها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

 شریفانی تأکید کرد: با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای اشاعه اندیشه های اسلامی، فرهنگ قرآنی و ترویج سطح زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آشنا کردن خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه جوانان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان این آیین نامه ها ابلاغ می شود.

جشنواره سراسری قرآن و عترت با هدف تحقق اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در جهت اسلامی شدن دانشگاه ها برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه قرآن کریم (ماه مبارک رمضان) با اهدافی از جمله تقویت بنیه علمی و معنوی در زمینه های قرآنی و علوم اسلامی، گسترش حوزه تحقیق و پژوهش، تعمیق مبانی معرفتی و باورهای اعتقادی دانشگاهیان و ... برگزار می شود.

گفتنی است این آیین نامه ها به تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است که شامل موضوعاتی از جمله زمانبندی برگزاری مسابقات، اهداف و سیاست ها، نحوه برگزاری، محورهای برگزاری، وظایف واحدهای دانشگاهی، شرایط شرکت در مسابقات، شرایط ثبت نام و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =