ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت (ع) واحد شهرکرد آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت (ع) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای اشاعه اندیشه های اسلامی، فرهنگ قرآنی و ترویج سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آشنا کردن خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه جوانان اعم از استادان و کارکنان و دانشجویان، ثبت نام بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت ع در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

وی اظهار کرد: با ابلاغ آئین نامه بیست وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام دانشجویان و استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سه بخش کتبی، شفاهی و جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی از 11 آبان ماه سال جاری آغاز و تا 10 آذر ماه ادامه دارد.

رحیمی یادآور شد: ثبت نام این دوره از مسابقات در 3 بخش کتبی ( 10 رشته ویژه دانشجویان و 2 رشته ویژه استادان)، بخش شفاهی ( 9 رشته ویژه استادان کارمندان و دانشجویان) بخش جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی ( 22 رشته ویژه استادان، دانشجویان و کارمندان) ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: اطلاع رسانی این دوره از مسابقات با تهیه پوستر و ارسال درفضای مجازی اعم از کانال ها و گروه ها و تهیه بنر و نصب در فضای واحدها و مراکز و ارسال پیام کوتاه انجام شده است و ثبت نام از داوطلبان نیز به صورت ثبت نام در سایت و حضور در کلاس های درس و برپایی ایستگاه ثبت نام در حال انجام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: امید است به مدد قرآن وتلاش هرچه بیشتر بتوانیم نسبت به سال قبل شاهد حضور حداکثری استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات باشیم.

 در سال 1400 حدود 900 نفر از دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات شرکت کردند و توانستند 10 رتبه کشوری را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1160030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =