امسال جشنواره نشریات تیتر ۱۳ با تاخیر برگزار می‌شود

عضو شورای ناظر بر نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اغتشاشات دانشگاه‌ها را عامل تاخیر در برگزاری جشنواره نشریات تیتر ۱۳ امسال دانست.

علی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره زمان برگزاری جشنواره نشریات تیتر ۱۳ اظهار کرد: با توجه به برخی نا آرامی‌ها در دانشگاه‌ها و به تبع آن؛ نا آماده بودن دانشجویان، امسال این جشنواره با تاخیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره نشریات «تیتر» هر سال از اواخر آبان یا اوایل آذرماه با ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره آغاز می‌شد، گفت: زمان اختتامیه این جشنواره اردیبهشت یا خرداد سال بعد بود.

عضو شورای ناظر بر نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تصریح بر اینکه اتفاقات اخیر کشور و شرایط نا آرام دانشگاه‌ها بر میزان استقبال یا آماده نبودن دانشجویان اثرگذاشته است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشنواره مطابق هر سال انجام شده و در این بخش مشکلی نیست و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، جشنواره بر اساس زمان‌بندی برگزار می‌شد. 

وی درباره میزان ظرفیت در نظر گرفته شده برای تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره نشریات «تیتر ۱۳» تصریح کرد: بنده مخالف اعمال محدودیت برای تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره هستم. در نتیجه تلاش کرده‌ام که هر نشریه‌ای که برای دبیرخانه ارسال شود، در مسابقه شرکت کند. در همین راستا سال گذشته حدود ۱۵ اثر به جشنواره تیتر ارسال شده بود. 

اسدی با بیان اینکه هیچ محدودیت و حد و حدودی برای نشریات متقاضی حضور در جشنواره در نظر گرفته نشده است، گفت: بنابراین این نشریات باید بر اساس مقررات مندرج در دستور العمل اجرایی ضوابط ناظر بر نشریات دانشگاهی، از لحاظ کیفیت داوری شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =