ثبت‌نام ۲ هزار استاد و دانشجوی شهرکردی در مسابقات سراسری قرآن و عترت

بیش از ۲ هزار نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت (ع) ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، حجت الاسلام والمسلمین رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: قرآن کریم سرچشمه ای بی کران برای هدایت انسان هایی است که معرفت و قرب الهی را مهمترین اصل یک زندگی ناب می دانند. کتابی که سرمایه اصلی انسان ها را ایمان دانسته و به صورت فراگیر و گسترده برای عرصه های مختلف زیست معنوی بشر عمیق ترین معارف را بیان داشته است. بدون تردید نخستین گام در فهم و عمل به چنین معارفی دسترسی انسان ها به محتوای این آموزه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نژاد افزود: با ابلاغ آیین نامه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) توسط نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی؛ ثبت نام این دوره از مسابقات از تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز و در تاریخ ۱۰ آذرماه به پایان رسید.

وی بیان کرد: ثبت نام استادان خصوصا دانشجویان جهت شرکت در این دوره از مسابقات بویژه بخش کتبی، بصورت اینترنتی، برپایی ایستگاه‌های ثبت نام در واحدها و مراکز، حضور در کلاسهای درس با همکاری اساتید و حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد عنوان کرد: آزمون بخش کتبی این دوره از مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۰ صبح بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به لزوم ترویج و توسعه فرهنگ عظیم قرآنی در دانشگاه خصوصا نسل جوان دانشجو گفت: ثبت نام بخش شفاهی این دوره از مسابقات تا اواخر آذرماه و ثبت نام بخش جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی تا پایان دی ماه سال جاری ادامه دارد.

سعید بقایی شهرکی اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی از نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی دانشگاه و همکاری رئیس و معاون آموزشی دانشگاه غیبت کلاس درس برای شرکت کنندگان در بخش کتبی این دوره از مسابقات مجاز خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: با این استقبال پرشور، امیدواریم امسال نیز درخشش خوب دانشجویان و استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان را در سطح کشور داشته باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1162990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =