دالیچ: بازیکنان کرواسی سر خود را بالا نگه دارید!

برای کرواسی نایب قهرمان سال ۲۰۱۸، رسیدن به دومین فینال متوالی زمانی که فقط یک بازی گروهی را برد، بعید به نظر می‌رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ژاپن و برزیل باعث شد تا کرواسی یک بازی نیمه نهایی با آرژانتین را به ارمغان بیاورند، جایی که لیونل مسی موجب شکست آن‌ها شد.

لورو ماجر، هافبک کرواسی گفت: "از نظر واقع بینانه، قبل از شروع مسابقات، همه ما رسیدن به نیمه نهایی را قبول می‌کردیم. با این حال، ما شروع به رویاپردازی در مورد جام کردیم. با این حال، ما روز شنبه هر چه داریم می دهیم و برای کسب مدال برنز تلاش می کنیم."

بیشتر بخوانید

دالیچ می‌خواهد مودریچ تا ۲ سال دیگر بماند

شکست نیمه نهایی نشان دهنده فرصتی بود که برای تاجگذاری نسل طلایی بازیکنان از دست رفت و زلاتکو دالیچ سرمربی تیم تایید کرد که اکثر آنها - به رهبری لوکا مودریچ - در جام جهانی بعدی بازی نخواهند کرد.

اما دالیچ در مورد آخرین نمایش آن‌ها گفت: "به بازیکنان گفتم باید سر خود را بالا نگه دارند، به حداکثر توان خود افتخار کنند و آماده باشند؛ ما باید برای مبارزه برای مقام سوم آماده شویم.

هیچ تقصیری متوجه بچه های ما نیست، من به آن‌ها به خاطر تمام کارهایی که در این جام جهانی انجام دادند تبریک می‌گویم. حالا باید بلند شویم، گرد و غبار خود را پاک کنیم و برای کسب مدال برنز تلاش کنیم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1163951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =