انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و فرماندهی انتظامی استان البرز

با حضور حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و بیژن جنتی تفاهم نامه همکاری این دو مجموعه در 5 ماده به امضاء رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صورت گرفت؛ طرفین بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید دانش و  استفاده از توانایی­های علمی و توسعه همکاری­های آموزشی، تحقیقاتی وکاربردی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل تاکید کردند.

بر اساس این گزارش هدف از انعقاد این تفاهم نامه برقراری همکاری های مشترک در زمینه تحقیقات کاربردی و تولید محتوای علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و فرماندهی انتظامی استان میباشد. که  بر همکاری مشترک و برنامه ریزی  و استفاده از ظرفیت ها و امکانات بین بخشی  در زمینه تحقیقات کاربردی و تولید محتوای علمی، زمینه سازی برای استفاده از توان و تخصصص اساتید و استعداد های برتر استان،  همکاری های علمی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی، نشست های علمی و تخصصی، حمایت از طرح های تحقیقاتی در قالب بهره مندی از کسر خدمت وپایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا ومعرفی داوطلبین علاقمند برای جذب و استخدام در فراجا با رشته های تحصیلی مورد نیاز فرماندهی استان البرز خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =