امکان جعل مدرک در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد/ فریب سودجویان را نخورید

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که واقعی یا جعلی بودن مدارک هنگام استعلام کاملا مشخص می‌شود، گفت: امکان جعل مدرک در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز پیرامون امکان جعل مدرک این دانشگاه بیان کرد: امکان جعل مدرک در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، بعضی موسسات  با تبلیغات، مدارکی به افراد شرکت‌کننده در دوره‌های خود می‌دهند ولی خود شخص باید آگاه باشد و بداند که بدون پذیرش در دانشگاه و حضور در کلاس‌، امکان ارائه مدرک وجود ندارد.

شناسایی و انهدام ۳ باند جعل مدرک دانشگاه آزاد در یک سال اخیر

به گفته طباطبائی، واقعی یا جعلی بودن مدارک هنگام استعلام کاملا مشخص می‌شود و این موضوع از بخش حقوقی دانشگاه نیز پیگیری می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه امسال سامانه آنلاین استعلام مدارک دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد و تنها مرجع استعلام دانشگاه آزاد اداره کل فارغ التحصیلان دانشگاه است. متاسفانه برخی موسسات نامه‌هایی با لوگوی دانشگاه آماده کرده و به عنوان تادیه استعلام می دهند. از افرادی که به دنبال تهیه این مدارک می‌روند، خواهش می‌کنم که متوجه سواستفاده سودجویان باشند و هزینه‌ای به آن‌ها پرداخت نکنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مدارکی که از طریق سامانه سنجش ، پذیرش دانشگاه و فارغ التحصیلی دانشگاه صادر و تایید نشده باشد، به هیچ وجه جایی اعتبار نخواهد داشت.

خبرنگار مرجان ولی زاده
انتهای پیام/

کد خبر: 1165761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =