رونمایی از تندیس نخستین جشنواره «شعر وحدت» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

تندیس نخستین دوره جشنواره شعر وحدت ار سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت رونمایی و از ۹ اثر برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه جشنواره شعر وحدت از سری برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت به همت مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

تربیت نسل مهدوی با آموزش ارزش‌های دینی از سنین پایه

مهدی زواری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه جشنواره شعر وحدت اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج و تعمیق باورهای دینی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام است. گفتمان سازی امامت و مهدویت نیازمند فراهم آوردن بسترهای لازم برای شناساندن فرهنگ مهدویت بوده که این مهم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشگاه دست‌یافتنی است.

وی با تأکید بر اینکه مکتب حیات‌بخش اسلام بهترین نوآوری را در شیوه‌ها و روش‌های تربیتی برای پیروان خود ارائه داده است، افزود: چنین شیوه‌ها و روش‌هایی را می‌توان در قرآن کریم و نیز در زندگی عملی و رفتار و گفتار پیشوایان دینی و مربیان بزرگ بشریت جستجو کرد؛ چراکه روش معصومان برگرفته از مکتب توحید و آموزه‌های دینی است و پیروی از کامل‌ترین رهنمودهای تربیتی را به همراه دارد.

محسن داوری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به موضوعات برگزاری جشنواره سراسری شعر وحدت گفت: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، تبیین سیره و شخصیت پیامبر اکرم (ص)، امامین انقلاب و وحدت امت اسلام، ایران اسلامی، منادی وحدت و وحدت و مقاومت از اهم موضوعات برگزاری این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، دانشگاهیان (استادان، کارکنان، دانشجویان) و عمومی (حرفه‌ای) مخاطبان این جشنواره هستند، گفت: ۱۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ارسال و از این تعداد، ۹ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

در مراسم پایانی جشنواره سراسری شعر وحدت از تندیس نخستین دوره این جشنواره رونمایی و از آثار برتر تجلیل شد.

خبرنگار: فاطمه بینایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1171737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =