تهران- ایسکانیوز: وزیر دادگستری گفت: جلسه شورای عالی فضای مجازی این هفته تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی در حاشیه مراسم وداع دانشجویان دانشگاه امام صادق از مرحوم آیت الله مهدوی کنی که صبح امروز در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد درباره ویژگی های رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی چهره ای شاخص، مدیر، خدوم، بسیار مهربان در تمام عرصه های سیاسی، مدیریتی و دینی بود.

وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی نسبت به همه افراد برخوردی دوستانه داشت و همواره لبخند و تبسم بر چهره داشت. فقدان وی فاجعه بزرگی است که باید این ضایعه جبران شود.

وزیر دادگستری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکا مبنی بر اینکه گفته می شود جلسات شورای عالی فضای مجازی تشکیل نمی شود دلیلش چیست افزود: چنین چیزی وجود ندارد. این هفته جلسه شورای عالی فضای مجازی تشکیل جلسه داد و نتیجه آن مرتب اعلام می شود. البته به علت گرفتاری ها مقداری به تأخیر می افتد اما ما مصمم و جدی جلسات را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی گفت: دولت الکترونیک فضای مجازی و اینترنت از مسایل مهم کشورمان است که روزمره درگیر آن هستیم و باید آن را توسعه علمی دهیم و فضا را گسترده تر کنیم و بهره برداری ها را افزایش دهیم. ضمن آنکه باید جلوی سوء استفاده و موارد منفی را هم بگیریم.

وی اضافه کرد: ما خروجی های مناسبی از این جلسات داریم و در آن دو هدف توسعه جدی و بهره برداری کامل از فضا همچنین کنترل فضا و عدم انحراف و سوء استفاده دنبال می کنیم البته نباید اجازه دهیم تا این فضا مسیر انحراف و غلطی را پیش بگیرد.

 
کد خبر: 117177

وب گردی

وب گردی