رقابت دانشگاهیان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری در مسابقات شفاهی قرآن کریم

بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت(ع) بخش شفاهی مرحله استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، سعید بقایی شهرکی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری با اعلام این مطلب گفت: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ حفظ و روخوانی و روانخوانی صحیح قرآن کریم مسابقات بخش شفاهی مرحله استانی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

 بقایی شهرکی افزود: این مسابقات با حضور منتخبان مرحله مقدماتی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان و اردل و با حضور 21 منتخب استاد دانشجو و کارمند در دو گروه مجزا ویژه برادران و خواهران برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5جز قرآن کریم و رشته های تحقیق و ترتیل قرآن کریم، اذان و دعاخوانی به رقابت پرداختند.

بقایی شهرکی توضیح داد: در این مسابقات تعداد 8 نفر استاد و کارمند و دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تعداد 5 نفر استاد، دانشجو و کارمند از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، تعداد 4 نفر دانشجو از پردیس لردگان، تعداد 2 نفر دانشجو از واحد فارسان و تعداد 2 نفر دانشجو از مرکز اردل حضور داشتند.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری با اشاره به اینکه منتخبان این دوره از مسابقات با کسب امتیاز لازم به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: به برندگان مرحله استانی با کسب نمره لازم لوح تقدیر و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =