پارک علم و فناوری واحد نجف آباد، زیست‌بومی برای تولید ایده تا تجارت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد حمایت پارک علم و فناوری این واحد از فناوران را از ابتدای فرآیند تولید ایده تا تجارت محصول عنوان کرد.

فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد در حاشیه افتتاح پارک علم و فناوری این واحد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز عنوان کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد اولین پردیس علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است. این مرکز مکانی خواهد بود برای جمع شدن دانشجویان، فارغ التحصیلان و کسانی که صاحب ایده هستند و نیاز به حمایت دارند. 

پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افتتاح شد


نعیمی در ادامه با ذکر حمایت‌های این واحد از صاحبان ایده، بیان کرد: این حمایت در دو بخش خواهد بود؛ حمایت در زیست طبیعی و اقتصادی که در این راستا ما شتاب‌دهنده‌ها و صنایع بزرگ را به مجموعه دعوت کردیم. بخش دیگر زیست امکان تجارت این افراد است که با ظرفیت‌هایی که در این مجموعه در اختیارشان قرار داده می‌شود آرامشی ایجاد می‌شود که بتوانند فعالیت خود را با ریسک کم‌تری آغاز کنند. 

وی با تاکید بر تداوم مسیر دانشگاه آزاد نجف آباد در راستای تشکیل دانش شهر گفت: پارک علم و فناوری با این نگاه تاسیس شده است و در آینده نزدیک هم المان‌ها و ویژگی‌های دیگر که در پارک وجود دارد را تاسیس خواهیم کرد که در دانشگاه آزاد نجف آباد به سوی دانش شهر، که پدیده بزرگ و منحصر به فردی در زمینه نوآوری است، حرکت کنیم.

خبرنگار: فاطمه لشنی‌زند

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1172444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =