بیشترین خدمات علمی و آموزشی کشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خواند که توانسته بیشترین خدمات علمی، آموزشی و... را به کشور ارائه کند.

احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در مراسم گرامی داشت 39 نهمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به توسعه دانشگاه ها در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد را مولود این انقلاب خواند که با تلاش های همه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه توانست قله های افتخار و بالندگی را رقم بزند و خدمات شایان تجلیلی را به مردم در اقصا نقاط کشور ارائه کند.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با قدردانی از زحمات همه مسئولان در راه اندازی این دانشگاه، با قدردانی از مدیریت این دانشگاه گفت: دکتر طهرانچی به عنوان یک مدیر شایسته و برنامه ریز، حرکت رو به رشد این دانشگاه  را به خوبی ترسیم کرده و با تدوین سند تحول و تعالی این دانشگاه، راه رشد و بالندگی را برای دانشگاه رقم زده است و آن را به پیش می برد.

بیشترین خدمات علمی و آموزشی کشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است

وی با اشاره به توسعه این دانشگاه در استان هرمزگان از خدمات روسای قبلی و فعلی دانشگاه قدردانی کرد و گفت: با توجه به توسعه صنایع در حوزه های نفت، گاز، فولاد و...  در استان  هرمزگان،   ضرورت پرداختن به توسعه رشته در بخش صنعت ضروریست و باید همراه با توسعه استان دانشگاه نیز دست به کار شوند و جهت تامین نیروی انسانی کاردان و کارآزموده  وارد میدان تعلیم و تربیت شوند.

کامرانی با توجه به سیاست نظام اسلامی در راستای مردمی کردن اقتصاد، دانشگاه ها را الگویی برای حرکت در مسیر شعار سال و تحقق این شعار خواند و گفت: رشد تولید و کنترل تورم تنها با تکیه بر تدابیر و برنامه ریزی علمی و عملی امکان پذیر است که دانشگاه ها به عنوان مغز متفکر کشور باید به این مهم بپردازند.

وی با قدردانی از همه تلاشگران عرصه علم و آموزش تاکید کرد: برنامه ریزی صحیح در کنار ایجاد هدف و استراتژی لازم برای دستیابی به توانمندی های بیشتر و فناوری های جدید بدون تلاش، کوشش و سعی امکان پذیر نخواهد بود.

محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در ابتدای این نشست با خیر مقدم به حاضران، سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس را در ماه پر خیر و برکت رمضان تبریک گفت و افزود: حرکت رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه های نسل جدید حاصل تلاش گذشتگان و برنامه ریزی مدیران بالا دستی است که باید دست همه آنان را به گرمی فشرد و برای آنان خدا قوت گفت.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، دانشگاه آزاد را زاده انقلاب دانست و گفت: این دانشگاه از مردم برای مردم است و مسئولان  کلان و دلسوز آن به خصوص دکتر طهرانچی با ایجاد پویایی، نشاط و حرکت های نوآورانه و نوین سعی در استمرار بخشیدن به توسعه همه جانبه آن دارد و می رود تا این دانشگاه را رقیب دانشگاه های ممتاز جهان کند.

بیشترین خدمات علمی و آموزشی کشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است

وی دانشگاه آزاد بندرعباس را بزرگترین مجموعه دانشگاهی استان هرمزگان برشمرد و گفت: این دانشگاه در استان با جا دادن نیمی از جمعیت هیئت علمی در خود  و همچنین 27 هزار و 800 دانشجو  و دارا بودن رشته های متنوع از کاردانی تا دکتری، توانسته خدمات قابل تاملی را به جامعه ارزانی کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه، کسب مقام اول آموزش و کسب مقام سوم عملکردی را در کشور نشان رشد و تلاش این مجموعه برشمرد و افزود: در کنار این افتخارات، کسب عناوین مختلف دیگری در حوزه مدارس سما، فرهنگی و... نیز نشان از رشد و بالندگی این مجموعه بزرگ و افتخار آفرین است.

رنجبر با اشاره به برنامه های توسعه رشته ها همراه با رشد صنعتی استان گفت: برنامه توسعه رشته های استان را با جدیت دنبال می کنیم و افزودن رشته های مهارت محور  و تحصیلات تکمیلی از اولویت های کاری دانشگاه است و در کنار این برنامه ها، ساخت سالن ورزشی چند منظوره، توسعه مدارس سما، مسکن کارکنان دانشگاه، توسعه فضای خوابگاهی و... از مهمترین برنامه ی پیش روی دانشگاههای استان است.

وی با قدردانی از همه روسای قبلی، این مجموعه را حاصل تلاش یکایک این عزیزان و مجموعه تحت مدیریت آنان دانست و آرزوی امیدواری کرد با همدلی، اتحاد و همراهی با هموار ساختن مسیر توسعه، حرکت های رو به رشد و خوبی در این مهم  رقم بخورد.

تجلیل از روسای قبلی دانشگاه آزاد بندرعباس و اهدا لوح سپاس پایان بخش مراسم سالروز تاسیس این دانشگاه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1177058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =