چاپ چهارمین کتاب عضو باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان واحد اردبیل

محسن سیفی داوری عضو باشگاه جوان و نخبگان اردبیل، چهارمین کتاب خود با عنوان "روش های تخریب پل" را با ویراستار علمی حسن حسین زاده هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ترجمه و به چاپ رساند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب روش های تخریب پل توسط محسن سیفی داوری، حسین سیفی داوری و با ویراستار علمی دکتر حسن حسین زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ترجمه شده است.

دانشجویان واحد اردبیل در جشنواره نشریات دانشجویی قلم خوش درخشیدند

در خلاصه این کتاب آمده است: بازسازی و جایگزینی پل­ها اغلب شامل فعالیت­های تخریب به عنوان گام اولیه در تکمیل پروژه محسوب می­شود، یا در برخی موارد کل پروژه را تشکیل می­دهد. گستره تخریب پل از برداشتن جزئی عرشه و دیواره تا امکان جایگزینی یا تعریض عرشه پل تا حذف کامل گذرگاه‌های اصلی رودخانه متغیر است. تأخیر در پروژه، اختلال در ترافیک، و صدمات، از جمله تلفات جانی، می تواند ناشی از عواقب ناخواسته تخریب پل باشد. راهنمای محدود منتشر شده در مورد انجام تخریب پل در دسترس است و DOT های ایالتی به روش­های مختلف به تخریب نزدیک می­شوند.

زیرساخت‌های حمل‌ونقل در حال تغییر، به ‌روزرسانی یا جایگزینی پل‌ها را به یک فعالیت تکراری تبدیل می‌کند. این پروژه ها ممکن است شامل تخریب جزئی و کلی پل به عنوان بخشی از ساخت و ساز کلی باشد. تخریب جزئی به تخریب اجزای خاص پل اشاره دارد. به عنوان مثال می­توان به حذف عرشه و جایگزینی یا حذف کامل رمپ دسترسی مرتفع اشاره کرد که دیگر مورد نیاز نیست. تخریب جزئی با این الزام مشخص می­شود که ساختار باقی مانده توسط روش­های تخریب آسیب نبیند.

بر اساس این گزارش، کتاب روش های تخریب پل توسط انتشارات گونش نگار منتشر شده و به قیمت600.000 ریال در کتاب فروشی های معتبر در دسترس علاقمندان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1177137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =