نیازهای پژوهشی صنایع باید در اختیار نهادهای علمی قرار گیرد

جلسه پیگیری تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و گروه صنعتی شکری برگزار شد که معرفی نیازهای پژوهشی و مشکلات موجود از سوی شرکت جهان فولاد به دانشگاه مهم‌ترین تصمیم این جلسه بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه آرش بوچانی، فرهاد سلیمی رییس سرای نو آوری، احمد هاشمی رییس مرکز رشد، و محسن رضایی مدیر ارتباطات با صنعت دانشگاه، ضمن حضور در مجتمع صنعتی جهان فولاد غرب با جهانبخش شکری رئیس هیئت مدیره کارخانجات گروه صنعتی شکری و جمعی از مدیران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دانشگاه آزاد و شرکت پالایش نفت آفتاب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در این جلسه مرتضی کهراریان اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه امضا شده، ضمن حضور در مجتمع صنعتی جهان فولاد و دیدار با هیئت مدیره، مدیران و مسئولان این مجتمع عظیم صنعتی غرب کشور، آماده ایم همکاری نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را با این مجموعه کارخانجات در زمینه‌های مختلف از جمله بررسی مشکلات صنعت و هم‌اندیشی در خصوص ارائه راهکارهای مناسب با تاکید بر دیدگاه‌های علمی و توانایی‌های فنی اعلام کنیم.

معاون پژوهش و فناوری استان در این دیدار ضمن تاکید مجدد بر توانایی‌های موجود در بین اعضای هیئت علمی استان، تمایل دانشگاه را در قالب برگزاری نشست‌های علمی مشترک، برگزاری سمینارهای مختلف و نیز اجرای طرح های پژوهشی مشترک و حل مسئله با شرکت جهان فولاد غرب بیان کرد. 

جهانبخش شکری رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی شکری نیز ضمن تائید بر موارد ذکر شده گفت: باید در رویکرد تفاهم نامه ها تغییر ایجاد کنیم و برای عملیاتی کردن آن بکوشیم و نباید تفاهم نامه ها فقط روی کاغذ باشند ضمنا از همکاران خود می خواهم مشکلات را به دانشگاه اعلام کنند تا دانشگاه با استفاده از دانش علمی استادان نسبت به حل آنها راهکار ارائه کند.

از مهمترین تصمیمات در این جلسه می‌توان به  معرفی نیازهای پژوهشی و مشکلات موجود از سوی شرکت جهان فولاد به دانشگاه، همکاری مشترک در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و  همکاری دانشگاه با بولتن خبری گروه شکری اشاره کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1180414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =