تراکتور تاکنون حدود ۹۰۰ میلیون تومان جریمه شده / درخواست مدیرعامل از هوادران: حفظ آرامش و مراعات حال باشگاه

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: باشگاه تراکتور از ابتدای فصل تا کنون، ۹۰۰ میلیون تومان بابت بی‌انضباطی هوادارن، متضرر شده است، به هرحال حضور تماشاگران بیش‌تر باعث سود است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در بازی سپاهان وتراکتور، هواداران تراکتوری، با داشتن لیزر و انداختن نور آن در چشمان برخی از بازیکنان سپاهان، موجب حرکات غیرورزشی و بدور از اخلاق شدند.

حالا پس از گذشت یک ماه از آن مسابقه، کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص اقدام هواداران تراکتور صادر کرد که بر طبق آن، باشگاه تراکتور دو میلیارد ریال جریمه شد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به بی‌انضباطی تماشاگران سخت‌گیرتر شده است، ممکن است تماشگران تیمی بعد از اقدامات غیر اخلاقی، از حضور در بازی‌ بعد محروم شوند که برای ما این اتفاق رخ نداد.

حکم سنگین کمیته انضباطی علیه تراکتورسازی صادر شد

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور از ابتدای فصل تا کنون، ۹۰۰ میلیون تومان بابت بی‌انضباطی هوادارن، متضرر شده است، به هرحال حضور تماشاگران بیش‌تر باعث سود است.

در ادامه گفت‌وگو، مدیرعامل باشگاه تراکتور از هواداران تیم خواست که با خیال آسوده بازی‌ها را دنبال کنند و بیشتر مراعات باشگاه را کنند.

نصیرزاده با اشاره به بازی‌های خوب تراکتور، عنوان کرد: در بازی‌های آخر تراکتور نتایج خوبی کسب کرده است و گمان نکنم هوادارن از عملکرد شاگردان خمس ناراضی باشند، بیشتر اعتراضات به داوری است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه اعتراضی به رأی صادره ندارد، اظهار کرد: قوانین و مقرارات اخیر کمیته انضباطی سخت‌گیرانه‌تر شده و به هر حال مجبور هستیم که بدون اعتراض مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، براساس رأی کمیته انضبازطی، باشگاه تراکتور موظف است تا یک هفته پس از تاریخ صدور قطعی رأی، نسبت به پرداخت جریمه نقدی، اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =