کانون فارغ‌التحصیلان دانشجویان خارجی ایجاد شود

معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان خواستار پیگیری تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان و انجمن دوستی با ایران از سوی دانشجویان بین‌الملل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان، در مراسم اختتامیه نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌الملل دانشگاه‌های ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، گفت: نگاه سازمان به دانشجویان بین‌الملل به عنوان عنصری برای ایجاد تمدن اسلامی است و آنها باید بتوانند با انتقال علم به قوی‌تر شدن کشورشان کمک کنند و به چرخش نظم نوین جهان حرکت بخشند.

وزارت علوم در حال بررسی تاسیس دانشگاه‌های ایران در عراق است

وی خطاب به دانشجویان افزود: از شما دانشجویان انتظار می‌رود که اولا ارتباط خود را مستقیم و یا غیرمستقیم با رایزنان علمی و فرهنگی حفظ کنید، دوما بستر تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان و انجمن‌های دوستی با ایران را فراهم کنید تا دست به دست یکدیگر بتوانیم رسالت فرهنگی خود را در عرصه تبیین حفظ کنیم.

معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان، با بیان اینکه ما مسلمانان که زیر پرچم قرآن و حضرت محمد(ص) زندگی می‌کنیم بایستی تصمیم‌سازی‌ را در عرصه بین‌المللی بالا ببریم و با تاکید بر اهمیت تبیین، افزود: اگر دنیا به صحبت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که همان صحبت‌ها و سخنان پیامبر است گوش فرا دهد، مسلمانان چهره عزتمندتری در دنیا خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اسلام حیات و مرگ معنای خاصی دارند و خداوند به انسان حیات داده است تا بتواند تبیین و تصمیم‌سازی کند و کسانی که تصمیم‌ساز باشند در واقع همان زندگان و دارندگان حیات هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180780

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =