مسی پس از ۲ هفته محرومیت به پاریس برگشت

باشگاه پاریس به دلیل سفر بدون اجازه مسی به عربستان این بازیکن را برای مدت دو هفته محروم و جریمه نقدی کرد. او سه شنبه گذشته بعد از برداشته شدن محرومیتش به تمرینات پاریس برگشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی در هفته گذشته جنجال آفرین شد. قهرمان جام جهانی با سفر غیرمنتظره ای به عربستان عصبانیت مدیران پاریس را به همراه داشت.

از هم‌بازی شدن مسی و طارمی تا قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری در عربستان / مقصد بعدی لئو کجاست؟

باشگاه پاریس به دلیل سفر بدون اجازه مسی به عربستان این بازیکن را برای مدت دو هفته محروم و جریمه نقدی کرد. ولی مسی بعد از این اتفاق با انتشار ویدئویی از پاریسی ها عذرخواهی کرد تا محرومیتش برداشته شود.

مسی سه شنبه گذشته بعد از برداشته شدن محرومیتش به تمرینات پاریس برگشت. گالتیه سرمربی تیم فرانسوی در نشست خبری قبل از بازی با آژاکسو از بازگشت این بازیکن به ترکیب پاریس خبر داد و گفت: مسی از فردا دوباره به ترکیب پاریس برمی گردد. با او صحبت کردم تا وضعیتش را بدانم. او آرام است و انگیزه و اشتیاق زیادی دارد تا دوباره شروع کند. مسی خوب تمرین کرد و آماده بازی است. درباره محرومیتش حرفی ندارم.

وی درباره حملات هواداران پاریس به مسی و خواهان اخراجش از تیم این طور واکنش نشان داد: درباره آن اظهارنظر نمی کنم. ترجیح می دهم اخبار مثبت را دنبال کنم چون نیاز به حمایت هواداران داریم.

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1181122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =