آنچلوتی: ترکیب‌مان برای بازی با منچسترسیتی مشخص است

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها از آمادگی بالای تیمش برای دیدار با منچسترسیتی می‌گوید.

به گزارش گروه ورزیشی ایسکانیوز، رئال مادرید با تک‌گل آسنسیو مقابل ختافه به برتری رسید تا لوس لانکوس با یک پیروزی مادرید را به مقصد منچستر ترک کند.

طرفداری | رئال مادرید در چهارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا مقابل ختافه 1-0 به برتری رسید. کارلو آنچلوتی، سرمربی 63 ساله کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پس از دیدار با ختافه، بیش از آن‌که در مورد بازی امشب مورد سوال قرار بگیرد، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران حول تقابل بسیار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. کارلتو در مصاحبه خود گفت:

برنامه آنچلوتی برای بازی با منچسترسیتی چیست؟

 سعی کردم یک ترکیب متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره را وارد زمین کنم. فاصله میان بازی‌هایمان کم است و به سختی برای بازی‌ها آماده می‌شویم. این بازی با برد تمام شد و الآن تمام تمرکزمان روی دیدار چهارشنبه با منچسترسیتی است.
 عملکرد خط دفاعی‌مان امروز خیلی خوب بود؛ میلیتائو و ناچو بی‌نقص کار کردند. ادر هم بازیکن بسیار قابل اعتمادی برای تیم محسوب می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، خیلی خوشحالم که مندی نیز از مصدومیت سخت و طولانی‌مدت خود برگشت.

 به بعضی از بازیکنان تیم استراحت دادم چون به آمادگی کامل آن‌ها در بازی با سیتی نیاز داریم. رودیگر نیاز به استراحت داشت زیرا روز چهارشنبه بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد. بنزما و آلابا و رودریگو هم به همین شکل؛ آن‌ها هم باید استراحت می‌کردند. ما تیم آماده‌ای را برای بازی با منچسترسیتی در اختیار خواهیم داشت.
 گفتید که از فاصله کم بین بازی‌ها ناراضی هستید؛ پپ گواردیولا و منچسترسیتی هم چنین شکایتی دارند.

 بنظرم این مشکل یک معضل برای همه است و باید راهی برای حل آن پیدا کرد. پیش از بازی رفت، ما کم‌تر استراحت کردیم و حال‌ آن‌ها کم‌تر از ما استراحت خواهند کرد. تمامی تیم‌ها و مربی‌ها از این مسئله شکایت دارند.

 ترکیب من از همین الآن برای آن بازی مشخص است؛ هیچ شکی ندارم. همه بازیکنان برای بازی روز چهارشنبه آماده هستند. البته همه چیز صرفاً به ترکیب ابتدایی خلاصه نمی‌شود. بازیکنان روی نیمکت نیز مهم هستند.

 یک مقدار زانوی‌اش پیچ خورد؛ اما فقط یک ضربه به آن خورده است و مشکل خاصی ندارد. او به زودی ریکاوری خواهد کرد. کاماوینگا فردا را مانند بقیه بازیکن‌ها استراحت می‌کند و دوشنبه بدون هیچ مشکل خاصی با تیم تمرین خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =