احتمال ساخت فصل دوم سریال آتش و باد/ همکاری با مجتبی راعی تجربه دلنشینی بود

تهیه‌کننده سریال آتش و باد درباره ساخت فصل دوم این سریال توضیحاتی ارائه داد.

حسن نجاریان تهیه کننده سریال آتش و باد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد نحوه انتخاب سوژه داستان این سریال اظهار کرد: در واقع این سوژه سریال بود که سراغ من آمد و من دنبال آن نرفتم.

«آتش و باد» روایتی در دل تاریخ / سریالی که با عشق، آتش خشم را شعله‌ور می‌کند

وی ادامه داد: تهیه‌کننده اولیه کار شخص دیگری بود که در همان ابتدای کار کنار کشید و آقای راعی تهیه‌کنندگی این کار را به من پیشنهاد کرد و با توجه به اینکه کارهای تاریخی زیادی انجام داده بودم حضور در این پروژه را پذیرفتم.

نجاریان در ادامه با اشاره به تغییر نام سریال از جشن سر برون به آتش و باد هم گفت: جشن سر برون یک رسم ایلیاتی بود که هر زمان بافت فرش نفیسی به اتمام می‌رسید جشنی را تدارک می‌دیدند و فرش را از دار قالی می‌بریدند، ما هم نام سریال را از روی این مراسم انتخاب کرده بودیم اما مسئولان تلویزیون بر این عقیده بودند که جشن سر برون ممکن است در ایام عید اسم خشنی به نظر بیاید و تداعی‌کننده چیز دیگری باشد به همین دلیل بهتر دیدند که این نام تغییر یابد. البته ما دنبال راه‌هایی بودیم که این کار را نکنیم ولی در نهایت مجبور به انجام این کار شدیم.

آتش و باد

تهیه‌کننده سریال آتش و باد همچنین درباره نحوه انتخاب بازیگران این سریال گفت: مجموعه بازیگران را به اتفاق آقای راعی انتخاب کردیم و با مشورت و همفکری هم به این بازیگران رسیدیم.

نجاریان درباره همکاری با مجتبی راعی نیز عنوان کرد: او یک انسان شریف و کاربلد است و همکاری با او برایم بسیار دلنشین بود، امیدوارم باز هم امکان همکاری دوباره با آقای راعی برایم فراهم شود.

وی در پایان درباره ساخت فصل دوم سریال نیز عنوان کرد: با تلویزیون صحبت‌هایی در این باره داشته‌ایم ولی هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم و امیدواریم به یک نتیجه خوب برسیم تا کار را دوباره شروع کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =