اعزام ۲۰ دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد به مناطق محروم

دانشجویان دختر دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در روستاهای اوج بغاز، خلیل آباد خاکی و دولت آباد استان چهارمحال و بختیاری اردو زدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جمع دانشجویان دختر در مناطق محروم حاضر و پس از دیدار و گفتگو با دانشجویان عضو گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) از تلاش مخلصانه آن ها و اعضای هیأت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد قدردانی کرد.

 رحیمی این اردوی جهادی را یک حرکت ارزنده برشمرد وگفت: دانشجویان عضو گروه های جهادی بدون هیچ انتظاری و به صورت رایگان و برای رضای خداوند همواره تلاش می کنند تا روستاهای مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری را شناسایی کنند و با بررسی فرصت ها و تهدید های موجود در روستا و مشورت با استادان مربوطه به ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات روستا بپردازند و تحقیقات پژوهشی خود را پیاده سازی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ظرفیت‌های علمی دانشگاه آزاد شهرکرد برای حل مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد یکی از قدیمی ترین دانشکده های دامپزشکی کشور است که در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در رشته کاردانی دامپزشکی به عنوان آموزشکده دامپزشکی آغاز کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: تا کنون بیش از 8 هزار دانشجو در مقطع دکترای دامپزشکی از این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند که در ادارات و ارگان های مهم مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد هم در حاشیه برگزاری این اردو گفت: هدف از برگزاری اردوی جهادی به مناطق سخت گذر، معاینه و درمان دام‌های آسیب دیده است.

محمد امین دهقانی افزود: در این اردو یک هزار و 700 راس دام سبک و سنگین توسط ۲۰ دانشجوی دختر دامپزشک معاینه شدند.

وی گفت: گروه جهادی، ولی عصر (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد بنا دارد با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق مختلف به ریشه کنی بیماری‌ها و همچنین با انجام آموزش ها، به بازدهی شیر دام مناطق محروم کمک کند.

 همچنین هفته گذشته ۴۸دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد به مناطق محروم صمصامی شهرستان کوهرنگ، فلارد و منج شهرستان لردگان اعزام شدند.

اضافه می شود: ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،  اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، بسیج سازندگی استان بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری بسیج دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در اجرای این اردوی جهادی دانشجویان را حمایت کردند.

کد خبر: 1184430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =