راه اندازی واحد بین الملل فرشتگان یک دستاورد ملی است

سرپرست دانشکاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: راه اندازی واحد بین الملل فرشتگان یکی از دستاوردهای ملی در حوزه آموزش عالی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ نشست هیات رئیسه واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، با حضور جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مرتضی محمدی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، علی مقداری رییس و هیات رئیسه و اعضای هیات علمی واحد فرشتگان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

اولین کتاب زبان اشاره ایرانی رونمایی شد

در این نشست، جواد محمدی راه اندازی واحد فرشتگان را یکی از دستاوردهای ملی خواند و با ابراز خرسندی گفت: عدالت آموزشی برقرار شده، می تواند در رشد و شکوفایی این قشر خاص از جامعه از اهمیت بالایی برخوردار باشد و برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده باید تمامی دستگاه ها از جمله: رسانه های جمعی برای اطلاع رسانی از فعالیت این دانشگاه و ارائه خدمات آموزشی آن کوشا باشند و برجلب مشارکت عموم مردم در رشد و شکوفایی این واحد تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه بیان کرد: واحد بین الملل فرشتگان در عرصه های جهانی می تواند همچون نگینی در خاورمیانه و در سطح جهانی پر رنگ باشد.

وی در ادامه افزود: همانا این اقدام علمی آموزشی به عنوان دومین نهاد دانشگاهی متمرکز بر جامعه هدف، در دنیا و اولین نهاد دانشگاهی مناسب سازی شده در کشور و خاورمیانه فعالیت دارد که گام بلندی در برقراری عدالت آموزشی برداشته است، و ضروریست با معرفی آن در یونسکو به عنوان یک حرکت خلاقانه و نوآورانه در سیستم آموزشی در قالب اقدام ملی به شمار آید.

عضو هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی، پس از گفتگو با اساتید، دانشجویان و کارکنان این واحد و بازدید از فضا های آموزشی، ورزشی، کارگاه ها و حوزه های ستادی این واحد، از اقدامات عمرانی مناسب سازی شده، بکارگیری مترجمان زبان اشاره و کارکنان از جامعه هدف را برای برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه های شغلی برای این قشر از جامعه را یکی دیگر از اقدامات مهم سازمانی شده خواند و آینده روشنی برای آنها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو کرد.

در ادامه این جلسه، علی مقداری رییس دانشگاه بین الملل فرشتگان، پس از معرفی و چگونگی شکل گیری این واحد برای جامعه کم توان با محوریت ناشنوایان و افراد جسمی حرکتی، گزارش جامعی از فعالیت های آموزشی از بدو راه اندازی ارائه کرد.

وی در ادامه به بیان برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت واحد برای ارتقاء سطح کیفی آموزشی این قشر از جامعه با نگرش توانمند سازی جامعه هدف اشاره کرد و گفت: ضرورت پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، برای رشد و پرورش دانشجویان با نیازهای ویژه را ضروری خواند و درخواست کرد تا نگاه ویژه ای به این واحد آموزشی در جهت تحقق برنامه های اجرایی آن در دستور کار مدیران ارشد و همکاران در استان و سازمان مرکزی قرار گیرد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1185669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =