مراسم ویژه ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد کرج / ۶۰ زوج دانشجو به خانه بخت می‌روند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز از ثبت‌نام ۶۰ زوج دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای شرکت در مراسم ویژه ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام امتحانات در پیش است امکان اینکه مراسم را در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار کنیم وجود نداشت. 

نیازمند انقلاب در ازدواج دانشجویی هستیم

وی ادامه داد: در این مراسم که به احتمال زیاد پیش از محرم و صفر برگزار خواهد شد از مسوولین استانی نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برای دامادها در این آیین کت و شلوار تهیه شده است، اضافه کرد: برای جهیزیه زوجین نیز بنا بر این شده است تا ۳۰میلیون تومان از طرف دانشگاه و ۷۰میلیون تومان نیز از سوی خیرین تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه در برگزاری این مراسم هیچ هزینه‌ای از زوجین دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون تأمین خوابگاه‌های متأهلی نیز گفت: در خصوص خوابگاه های متأهلی ما ستاد ازدواج دانشجویی استان را تشکیل دادیم و کلیه مجموعه های مرتبط از جمله اوقاف، کمیته امداد امام(ره)، ورزش و جوانان و...پای کار آمده‌اند و این مهم در دستور کار ما قرار داده شده است.  

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه البته در استان البرز تعدادی خوابگاه متأهلی در دانشگاه خوارزمی داریم،افزود: برای ساخت واحدهای جدید اداره‌کل مسکن و شهرسازی و ورزش و جوانان قول هایی را دادند که در جلسات بعدی در  خصوص اینکه چه مقدار زمین و چه تعداد واحد ساخته خواهد شد، تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =