کمیته استانی جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد سمنان آغاز به کار کرد

کمیته استانی جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاداسلامی استان سمنان آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمیته استانی جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ۱۴۰۲ با برگزاری نخستین جلسه در سالن جلسه حوزه ریاست واحد سمنان آغاز کارکرد.

مهدی سلطانی فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان که در این جلسه با عنوان دبیر کمیته سخن میگفت با یادآوری کسب رتبه دوم کشوری، استان سمنان در جشنواره امامت و مهدویت سال۱۴۰۱، به بازخوانی نقاط قوت و ضعف جشنواره قبل پرداخت و با تحلیل فنی از اقدامات صورت پذیرفته در برگزاری کیفی جشنواره امسال تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله ها» تصریح کرد: تعیین سطح جشنواره، زمانبندی اجرا، برنامه ریزی رویداد ها و تصویب فهرست برنامه های اختتامیه این جشنواره از وظایف کمیته استانی محسوب می شود.

در ادامه حاضران به بیان دیدگاهها و تشریح برنامه های جشنواره امسال پرداخته و بر اجرای کیفی، همدلانه و محتوایی این رویداد علمی، فرهنگی و هنری تاکید کردند.

 اجرای جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها، توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری موسسه امامت و مهدویت، در ذیل برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت می باشد که در ایام ماه های رجب و شعبان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1186268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =