لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ / پیروزی ۳ بر ۰ ایران مقابل آلمان

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آلمان رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران یک هفته تلخ و ناامیدکننده را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشت. جایی که شاگردان بهروز عطایی مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی کار را واگذار کردند و فقط چین را شکست دادند.

برنامه هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد

بلندقامتان ایران از امروز هفته دوم لیگ ملت‌ها را آغاز کردند و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در شهر روتردام هلند به مصاف تیم ملی آلمان رفتند.

لیست تیم، ولی والیبال برای هفته دوم لیگ ملت‌ها:
سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی

ست اول : ایران ۲۵- ۲۳ آلمان

ست اول بازی کاملا پایاپای پیگیری شد؛ دو تیم از همان ابتدا سعی کردند بدون اشتباه ظاهر شوند و با اختلاف امتیاز اندک پیش رفتند. در ادامه هم همین روند بر بازی حاکم بود و هر امتیاز با امتیاز از سوی رقیب جبران می‌شد که نهایتا در پایان این ست، ایران توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

ست دوم: ایران ۲۶ - ۲۴ آلمان

پوریا حسین‌خانزاده نخستین امتیاز ایران در ست دوم را کسب کرد. امتیاز سرویس موسوی که روی خط فرود آمد، ایران را ۷-۶ جلو انداخت. سه مدافع آلمان در روی تور مهاجمان ایران را ناکام گذاشتند تا آلمانی‌ها ۱۰-۸ پیش افتند. با دو امتیاز سرویس خانزاده، ایران در امتیاز ۱۱ - ۱۰ پیش افتاد.

آلمان در اواسط ست بازی را در دست گرفت و نتیجه را ۱۷ - ۱۴ کرد. آلمان تا امتیاز ۲۰، اختلاف سه امتیازی را حفظ کرد. با امتیاز، ولی زاده ایران در امتیاز ۱۹ به بازی برگشت و شریفی نتیجه را به تساوی کشاند. آلمان مانند ست قبل باز هم در امتیازات پایانی کم آورد و ایران ۲۶-۲۴ این ست را هم برد.

ست سوم: ایران ۲۵ - ۱۶ آلمان

ایران شروع طوفانی داشت و با سرویس‌های اسماعیل‌نژاد ۶-۲ جلو افتاد. ایران در این ست اجازه نداد اختلاف امتیاز کم شود و در امتیاز ۱۸-۱۰ مربی آلمان وقت استراحت گرفت. ایران همچنان تیم برتر میدان بود و در نهایت ست سوم را ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =