چرا بورس این روزها نوسان دارد؟ / روند صعودی بازار سرمایه پایدار نخواهد بود

کارشناس بورس گفت: روند بازار سرمایه نمی‌تواند ثبات داشته باشد، بازار سرمایه ممکن است در آینده خیلی منفی نشود، اما پیش‌بینی می‌شود رشد خوبی نیز نخواهد داشت.

عباسعلی حقانی‌نسب کارشناس بازار سرمایه و بورس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز،‌ درباره وضعیت فعلی بازار بورس، اظهار کرد: متاسفانه طی اتفاقاتی که اخیرا درباره نرخ سوخت و خوراک صورت گرفت،‌ بازار سرمایه به سمت منفی رفت، اما امروز به دلیل اینکه اعلام کردند نرخ خوراک بازنگری می‌شود، روند بازار صعودی شد.

عیوض‌لو: زمان ایجاد نوسانات در بازار بورس مشخص نیست

وی با بیان اینکه روند بازار سرمایه نمی‌تواند ثبات داشته باشد، گفت: بازار سرمایه ممکن است در آینده خیلی منفی نشود، اما پیش‌بینی می‌شود رشد خوبی نیز نخواهد داشت.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: متاسفانه سازمان بورس از بازار حمایت و آن را تبلیغ نمی‌کند و می‌توان گفت آن را رها کرده است و گویا تصمیمی برای رشد این بازار ندارد.

حقانی‌نسب با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران با دانش کافی وارد بازار شوند،‌ گفت: روش سرمایه‌گذاری باید مدت‌دار باشد و سرمایه‌گذاران باید از بهترین روش سرمایه‌گذاری استفاده کنند تا متضرر نشوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بورس برای سرمایه‌گذاری روش خوبی است یا خیر،‌ تصریح کرد: در حال حاضر بورس برای سرمایه‌گذاری بلند مدت بهترین گزینه است، زیرا می‌توان در زمان مناسب که شاخص‌ها منفی است وارد بازار شد تا به مرور زمان به سوددهی برسد.

به گزارش ایسکانیوز،  امروز سه‌شنبه(۱۳ تیر) شاخص کل بورس با رشد هزار و ۹۵۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۵ هزار و ۲۰۵ واحدی ایستاد.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همچون روزهای گذشته با صعود آغاز کرد، این در حالی است که برخی معتقد بودند به‌واسطه ابلاغ نرخ ۷ هزار تومانی گاز خوراک پتروشیمی‌ها، بازار سهام می‌توانست در روز جاری متاثر از این خبر، منفی آغاز به کار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =