کنکور سراسری در واحد بجنورد با حضور هزار و 300 داوطلب برگزار شد

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رقابت بیش از یک هزار و ۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری در این دانشگاه در نوبت تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

حامد خراسانی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری تیرماه ۱۴۰۲ با حضور ۵۴۶ داوطلب در دانشکده فنی و مهندسی(سردار سلیمانی)، در روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آغاز شد.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه با در نظرگرفتن تمهیدات لازم از جمله سیستم سرمایشی مناسب میزبان داوطلبان گروه‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با حضور یک هزار و سیصد و سی و هفت داوطلب است که از این تعداد ۸۰۲ نفر داوطلب دختر و ۵۳۶ نفر داوطلب پسر هستند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد افزود: آزمون سراسری رشته علوم تجربی روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه با حضور ۷۹۳ داوطلب در دو دانشکده فنی و مهندسی(داوطلبان پسر) و دانشکده سما(داوطلبان دختر) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور و یک هزار و ۹۵۵ حوزه فرعی با برگزاری آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی از صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ آغاز شده است که در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۶۱ درصد زن و تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر معادل ۳۹ درصد مرد هستند.

انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ اواخر مرداد انجام می‌گیرد و فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز نیمه دوم شهریور امسال اعلام می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1188343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =