برپایی ۳ موکب دانشگاه آزاد شهرکرد در جشن عید غدیر

موکب های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، به مناسبت عید غدیر خم در شهرکرد برپا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد حدفاصل تقاطع فارابی تا چهارراه آیت الله طالقانی شهرکرد میزبان 200 موکب در قالب همایش بزرگ مهمانی غدیر و حضور 100 هزار نفری مردم بود.

مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از برپایی موکب های دانشگاه همزمان با عید سعید غدیر خم به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون ها و تشکل های دانشجویی در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد خبر داد.

 یادگاری گفت: در شب عید غدیر، سه موکب از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مسیر تجمع بزرگ غدیر، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و پذیرایی میزبان عاشقان اهل بیت (ع) بود.

وی با اشاره به تجدید بیعت دانشگاهیان با ولایت و امامت در شب عید غدیر خم، بیان کرد: دانشجویان عضو جامعه اسلامی دانشجویان، با برپایی غرفه‌های، سلامت، مشاوره کودک، نوجوان و جوان، پذیرایی و برگزاری مسابقه فرهنگی در این جشن بزرگ حضور فعال داشتند.

این مقام مسئول اظهار کرد: امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با برپایی موکب های موسسه سلامت بانوان سبا و موکب حجاب و عفاف، با ارائه خدمات ویزیت پزشک، مشاوره خانواده، مشاوره تغذیه و طب سنتی، مشاوره تربتی و سبک زندگی اسلامی و همچنین خدمات فرهنگی ویژه زیست عفیفانه در قالب ایستگاه های مختلف بلوتوث، تاج بندگی، کافه گفتگو، رفع شبهات حجاب، اهدای محصولات حجاب، توزیع بسته فرهنگی و نمایشگاه پوستر حجاب، میزبان مهمانان این جشن بزرگ بودند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در پایان با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از سه موکب دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم به همراه جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی از موکب های دانشگاه آزاد شهرکرد بازدید کرد و با تبریک این عید بزرگ از دانشجویان و همکاران مستقر در موکب ها،  قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1188597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =