الاهلی به دنبال ریاض محرز؛ منچسترسیتی می‌فروشد؟

طبق اعلام روزنامه عکاظ عربستان ریاض محرز با باشگاه الاهلی به توافق رسیده است و اکنون تنها موافقت باشگاه منچسترسیتی برای این جابجایی باقی مانده است. البته روزنامه سعودی‌اسپورت پا را فراتر گذاشت و تاکید کرد که توافق با این بازیکن ۱۰۰ درصد شده است.

​​​​​به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از عکاظ، ریاض محرز یکی از بازیکنانی بود که در فصل قبل کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی منچسترسیتی را به دست آورد. این بازیکن الجزایری دو فصل دیگر با همشهری‌ها قرارداد دارد اما احتمال جدایی او در تابستان زیاد است. الاهلی علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و به توافق اولیه با او دست پیدا کرده است.

ستاره تیم ملی مراکش در سبد خرید عربستان

سران باشگاه الاهلی مذاکرات خوبی با ریاض محرز داشته‌اند. این بازیکن هم برای حضور در لیگ عربستان چراغ سبز نشان داده است و اکنون تنها موافقت باشگاه منچسترسیتی باقی مانده است. سعودی‌اسپورت نوشت که محرز ۱۰۰ درصد راهی الاهلی می‌شود.

الاهلی پیش از این هم فیرمینو را از لیورپول جذب کرده و در حال مذاکره با سادیو مانه نیز است. البته این تیم هنوز سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده و در حال مذاکره با سه مربی بزرگ فوتبال جهان است تا در نهایت یکی از آنها را انتخاب کند.

روزنامه مارکا در همین راستا نوشت که باشگاه الاهلی به دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید پیشنهاد رسمی داده و منتظر پاسخ اوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =