کرسی‌های آزاداندیشی برای کارمندان و اعضای هیأت علمی هم برگزار شود/ پاسخ علمی و مستند به قضاوت‌ها؛ بزرگترین دستاورد کرسی‌ها

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«ن والقلم» گفت: امیدوارم کرسی‌های آزاداندیشی برای اعضای هیأت علمی و کارمندان هم برگزار شود چراکه بهره‌وری را در دانشگاه افزایش می‌دهد و آثار مثبت بسیاری خواهد داشت.

جلیل اکبرزاده؛ سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«ن والقلم» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: کیفیت این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب بود و تمام اعضای تیم از روند برگزاری مسابقات رضایت دارند. 

سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی در ایستگاه پایانی/ ۶۴ تیم در مرحله کشوری مسابقات حضور دارند

وی با اشاره به اینکه تیم ما در محور فرهنگی و از کرمانشاه در این دوره از رقابتها شرکت کرده است، ادامه داد: تا کنون جزو 4 تیم برتر این دوره هستیم و بچه‌های تیم با تمرکز بالا روی موضوعات تحقیق و بحث می‌کنند. 

اکبرزاده با تاکید بر اینکه امیدوارم کرسی‌های آزاداندیشی برای اعضای هیأت علمی و کارمندان هم برگزار شود، تصریح کرد: به طور مثال اگر کرسی‌ها را با موضوعاتی چون تکریم ارباب رجوع برای کارمندان یا شیوه‌های آموزشی برای اساتید برگزار کنند؛علاوه بر افزایش بهره‌وری آثار مثبت بسیاری برای دانشگاه دارد و همچنین رقابت بین گروه‌ها شکل می‌گیرد.  

وی فرآیند داوری این دوره از رقابت‌ها را عادلانه ارزیابی کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم شیوه امتیازدهی اصلاح و به صورت عددی شود در واقع نتیجه چند مسابقه بودن یا حذف تیم‌ها را مشخص کند چرا که با شیوه فعلی خستگی راه از تن تیم‌ها بیرون نرفته حذف می‌شوند و باید بازگردند. 

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«ن والقلم» خاطرنشان کرد: وقتی تیم‌های برتر مشخص می‌شوند در نهایت چه اتفاقی می‌افتد؟ بنابراین ای کاش از رتبه‌های برتر در برنامه‌های تلویزیونی و در حضور مسوولین برای مناظره دعوت کنند که در افزایش انگیزه هم بسیار موثر است. 

وی در پایان افزود: شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی روحیه نقدپذیری را در دانشجویان افزایش می‌دهد ضمن اینکه پاسخ به زبان علمی، مستند و با منبع در واکنش به قضاوت‌ها و انتقادات مزیت بزرگ این رویدادها محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1189428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =