پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد شهرکرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از نظر استانداردهای آموزشی و پذیرش دانشجوی بین الملل ارزیابی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در چارچوب پذیرش دانشجوی بین الملل و اخذ مجوز نهایی پذیرش دانشجو، تیم ارزیابی سازمان دانشجویان ایران و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بازدید کردند.

رضا زکی زاده مدیرکل ارزیابی دانشگاه ها در نشست با هیئت رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: زیرساخت های خوبی از لحاظ فیزیکی، زیربنایی، اتاق ویژه استاد و مجموعه آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد وجود دارد.

وی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ فرهنگی و قومیتی تنوع بسیار خوبی دارد و این تنوع باید از لحاظ پذیرش دانشجوی غیر ایرانی هم به ظرفیت کافی و بلوغ فکری برسد.

مدیرکل ارزیابی دانشگاه ها افزود: با جذب دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، فرصت‌های زیادی برای اشتغال، شناسایی مسائل فرهنگی، معرفی ظرفیت ها و در نهایت رونق اقتصادی در استان چهارمحال و بختیاری حاصل می شود.

وی اظهار کرد: معرفی زیرساخت ها و عرضه داشته ها به نحو مطلوب می تواند در جذب دانشجوی بین الملل موثر باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: با توجه به پتانسیل های موجود جغرافیایی، منطقه ای و اقلیمی ویژه و همچنین وجود استادان و کارکنان مجرب و برجسته در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، ان شاء الله شاهد حضور دانشجویان بین الملل در این واحد دانشگاهی باشیم.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد با اشاره به اینکه یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در پذیرش دانشجوی بین الملل صدور انقلاب است، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین در معرفی امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و همچنین تصمیم گیری و تصمیم سازی مناسب تیم ارزیاب، این واحد دانشگاهی می تواند در جذب دانشجوی بین الملل موفق باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم گفت: با صدور مجوز جذب و پذیرش دانشجوی بین الملل، تضمین می دهیم که چه در مسائل آموزشی و پژوهشی و چه در اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی بتوانیم آن چیزی که شایسته انقلاب اسلامی و فرهنگ جامعه است را عرضه کنیم.

پژمان فاضلی عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با قومیت های مختلف، فرهنگ ها و ظرفیت های متنوع بسیار توانمند است و می تواند با جذب دانشجوی بین الملل در شناسایی این امکانات بیشتر از گذشته موفق باشد.

بازدید از حوزه معاونت آموزشی، دانشکده ها، بخش های مختلف دانشکده فنی و مهندسی، خوابگاه‌های خواهران و برادران، سلف سرویس، مجموعه آزمایشگاه‌ها، سالن های ورزشی و کتابخانه مرکزی از دیگر برنامه های سفر دو روزه تیم ارزیاب در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1189707

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =