کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی استان‌ها در راستای تحقق راه کنش تدوین و اجرای برنامه انسجام‌بخشی و افزایش کارآمدی واحدهای نظارتی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر براساس مصوبه جلسه شورای سازمان مرکزی این دانشگاه با حضور مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک تشکیل و اعضای این کارگروه احکام خود را دریافت کردند.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه این کارگروه به‌منظور هماهنگی بیشتر و تصمیم‌گیری دقیق‌تر و تسریع در بررسی و انجام نظارتی واحدها ایجاد شده است، توضیح داد: کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی استان‌ها در راستای تحقق راه کنش تدوین و اجرای برنامه انسجام بخشی و افزایش کارآمدی واحدهای نظارتی است.

حمیدرضا زارعی با تأکید بر اینکه مجموعه نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس با دیدگاه حل مسئله و کمک رساندن به مدیریت دانشگاه‌ها، ایجاد شد، عنوان کرد: در مجموعه نظارت و ارزیابی و بازرسی مطابق دستورالعمل‌های اجرایی سازمان همواره تلاش بوده تا به‌نوعی دستگیر رؤسای و مدیران دانشگاه در بخش‌های نظارت و حراست و صیانت از منابع انسانی و زیرساختی واحدها و مراکز باشد.

کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل این کارگروه همراه خوبی در رفع مشکلات برای مسئولان دانشگاهی است، افزود: این کارگروه علاوه بر اینکه سبب می‌شود تا مسائلی که زمان و انرژی زیادی در بررسی آن می‌برد، با سرعت و تسهیل بهتری تصمیم‌گیری شود، موجب خواهد شد تا با تصمیم‌گیری جمعی، فشار و بار روانی تصمیم‌گیری درباره وقایع از دوش رئیس دانشگاه برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه در این کارگروه پرونده‌ها به صورت استانی حل و فصل و تصمیم‌گیری می‌شود، متذکر شد: قطعاً این کارگروه با حضور چند عضو سبب خواهد شد تا کوچک‌ترین حبّ و بغض، جانبداری و رودربایستی، شخصی‌نگری، افراط و تفریط در تصمیم گیری‌ها کاهش یابد و تصمیمات مطابق با صرف و صلاح دانشگاه اتخاذ شود.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه، تشکیل این کارگروه به معنای تضعیف قدرت تصمیم‌گیری و اختیارات ریاست دانشگاه نیست، تشریح کرد: کارگروه دستگاه‌های نظارتی دانشگاه تنها با بررسی شرایط و وضعیت موجود، به کمیته‌های اجرایی و رئیس دانشگاه مواردی را پیشنهاد و قدرت تصمیم‌گیری نخواهد داشت و رئیس دانشگاه براساس اختیارات و آیین‌نامه‌های موجود در موارد اقدام خواهد کرد.

کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این جلسه با قدردانی از دغدغه‌مندی و نگاه حل مسئله مدیران سازمانی و متولیان امر گفت: مدیران سازمانی دانشگاه اشراف کاملی به مسائل اداری و اجرایی دانشگاه دارند و بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اینچنینی، چراغ راهی برای رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها در رفع چالش‌ها است.

سروش حیدری سنگستانی با اشاره با اعضا و ترکیب معرفی شده این کارگروه متذکر شد: حضور نمایندگانی از تمامی بخش‌ها در این کارگروه سبب خواهد شد تا مسائل به طور دقیق و تخصصی بررسی و تصمیم‌گیری شود.

کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود

وی تبیین کرد: تشکیل این کارگروه اتفاق خجسته‌ای است که سبب خواهد شد تا افکار رئیس دانشگاه در امور پیشرفت دانشگاه متمرکز شود و دانشگاه با شتاب بیشتری مسیر پیشرفت را طی کند.

 در ادامه این نشست احکام مسئول حقوقی، نماینده رئیس استان، مدیرکل حراست، مدیر گزینش، دبیر هیئت جذب و خزانه دار استان بوشهر به عنوان اعضاء کارگروه مشترک دستگاه‌های نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1190281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =