شورای عالی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اشاره به ایده و اندیشه اولیه شکل‌گیری شورای عالی کرسی‌های آزاداندیشی برای دوره‌های بعدی این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این شورا متشکل از اساتیدی خواهد بود که به عنوان داور یا مشاور در رویدادها حضور داشتند و درصددیم از اندیشه‌های آنان برای هرچه بهتر برگزارشدن رویداد بهره ببریم.

حسن غنیمتی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز پیرامون سومین دوره رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:با تدابیر دکتر طهرانچی و جهانبین اتفاق خوبی که در رویداد سوم رخ داد این بود که دانشجویان دیگر مجبور نبودند در گروه موافق یا مخالف قرار بگیرند در واقع با گزاره‌بندی که در مرحله کشوری صورت گرفت این مساله حل شد و در صددرصد موارد دانشجویان در گزاره هایی مباحثه کردند که خودشان قبلا اعلام آمادگی کرده بودند.  

چند سکانس از سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی

وی ادامه داد: برای دوره‌های بعدی این رویداد هم یک کار مطالعاتی و پژوهشی در محورهای مختلفی چون شیوه داوری و...انجام خواهد شد تا کیفیت این رویداد را در هر دوره نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.  

غنیمتی با اشاره به ایده و اندیشه اولیه شکل‌گیری شورای عالی کرسی‌های آزاداندیشی برای دوره های بعدی این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی هم خاطرنشان کرد: این شورا متشکل از اساتیدی خواهد بود که به عنوان داور یا مشاور در رویدادها حضور داشتند و درصددیم از اندیشه‌های آنان برای هرچه بهتر برگزار شدن رویداد بهره ببریم.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه یکی از ایده‌های مورد علاقه‌ام در بحث کرسی‌های آزاداندیشی این است که آیا برگزاری این رویداد مورد استقبال اساتید یا اعضای هیات علمی هم قرار می‌گیرد، ادامه داد: قطعا چون این مسیر فعلا آغاز نشده است باید امکان سنجی صورت بگیرد اما به طور کلی در بیان عقاید و حل مسائل و مشکلات می‌تواند بسیار موثر باشد.  

وی ویژگی برجسته کرسی‌های آزاداندیشی را بیان آزادانه اندیشه‌ها و عقاید دانشجویان فارغ از هرگونه نگرانی دانست و گفت: طبیعتا اگر این رویداد در سطوح دیگر هم برگزار شود به حل مسائل و مشکلات جامعه بسیار کمک خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1190404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =