تسهیل عبور و مروز زائران اربعین در جاده‌های خوزستان/ مشکلی در حمل و نقل زوار نخواهیم داشت

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: َاجرای طرح های عمرانی و مدیریتی برای تسهیل عبور و مرور زائران در ایام اربعین حسینی در دستور کار اداره کل راهداری استان قرار گرفته است.

محمد جولانژاد مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اپظهار کرد: قریب به ۶۷۰ میلیارد تومان پروژه بهسازی و ایمن‌سازی برای بهبود سطح سرویس و ارتقای ایمنی تردد در راه‌های مواصلاتی در سطح استان تعریف و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه ثبت‌نام زائران اربعین + آدرس سایت

وی افزود: در پایانه مرزی شلمچه ۱۹ پروژه در حال اجرا است که عمده این طرح ها، ایجاد سایبان‌های دائم و موقت، نصب مه پاش و همچنین افزایش بیش از ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی است که هم اکنون در حال اجرا است.

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: فعالیت‌های عمرانی و اتمام پروژه‌ها تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری پایان می‌یابند که تیم‌های عمرانی و تخصصی ما در تلاش هستند تا در موعد مقرر بتوانند کلیه پروژه‌ها را به اتمام برسانند تا در خدمت زوار آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و تسهیل و بازدهی به این عزیزان قرار بگیرد.

جولانژاد در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مراسم اربعین و همچنین عبور و مروز اتباع خارجی از مرزهای استان خوزستان خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل و جابجایی مسافر در قالب کمیته حمل و نقل؛ و سوخت ستاد ویژه اربعین حسینی تمهیدات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است‌ و هماهنگی های لازم برای تامین ناوگان اتوبوسی به منظور تامین رفاه زائرین و رساندن آنان تا مرزهای مشخص شده و همچنین در مرحله بازگشت زائران از کربلا به استان خود در نظر گرفته شده است‌ و زائران عزیز در بازگشت از مراسم اربعین حسینی با هیچ مشکل ناوگانی در استان خوزستان مواجه نخواهند شد.

خبرنگار:رانیا مرشدی

کد خبر: 1191871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =