فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام متأخرین مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

فرصت مجدد ثبت نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی فردا (یکشنبه ۱۵ مرداد) به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و در موعد مقرر موفق نشده اند برای شرکت در مصاحبه ثبت نام کنند و داوطلبانی که فرم صلاحیت های عمومی را تکمیل و برای مصاحبه ثبت نام کرده ولی موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد (فردا) مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی http://azmoon.org برای شرکت در مصاحبه ثبت نام کنند.

داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در موعد مقرر به منظور شرکت در مصاحبه ثبت نام نکرده اند یا قبلاً ثبت نام کرده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند نیز می توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

لازم به ذکر است زمان و محل انجام مصاحبه با تأخیر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان، طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =