جزئیات مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کرده اند و همچنین متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ واحدهای ارس، کیش و امارات می رساند از امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ssp.iau.ir نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات می توانند یا وارد نمودن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت کنند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام کرده اند، اطلاعات مربوط به تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف است. در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه درزمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =