همایش اربعین پژوهی توسط سازمان بسیج اساتید در کربلا برگزار می‌شود/ اسکان استادان در موکب‌ها

رئیس سازمان بسیج اساتید از برگزاری همایش اربعین پژوهی در کربلا خبر داد و گفت: استادانی که در حوزه اربعین پژوهش انجام داده‌اند، در این همایش شرکت خواهند کرد.

محمد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری همایش علمی با موضوع «اربعین پژوهی» همزمان با ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: استادانی که در حوزه اربعین پژوهی فعالیت داشته‌اند، در این هماش شرکت خواهد کرد. این همایش در شهرهای نجف و کربلا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

آخرین وضعیت پرداخت وام اربعین دانشجویی

وی با بیان اینکه استادان بسیجی تحت نظارت دانشگاه‌ها به مراسم راهپیمایی اربعین اعزام خواهند شد، اظهار کرد: تقریبا تمامی دانشگاه‌ها کاروان اعزامی دارند. سازمان بسیج اساتید نیز آمادگی لازم برای همکاری و فراهم کردن شرایط  حضور استادان در این مراسم را دارد. 

رئیس سازمان بسیج اساتید با تصریح بر اینکه ماهیت برگزاری مراسم پیاده‌رویی اربعین باید توسط گروه‌ها یا مجموعه‌های کوچک انجام شود، گفت: البته ما در این مسیر، هر کمکی که بتوانیم به دانشگاه‌ها خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان بسیج اساتید برای وام اربعین یا تسهیلات خاصی به استادان ارائه می‌کند؟ گفت: خیر. وام در این باره به استادان از سوی ما تعلق نمی‌گیرد. البته شاید هم وام برای استادان خیلی موضوعیت نداشته باشد. ولی هماهنگی برای اسکان استادان در موکب‌های بین مسیر برای استراحت توسط سازمان بسیج اساتید انجام می‌شود. همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز با حضور استادان برگزار خواهد شد. 

مردانی در پایان با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید موکب اختصاصی در مسیر راهپیمایی از نجف به کربلا یا در مرز بین ایران و عراق ندارد، گفت: البته ما با تمام موکب‌های بزرگ همکاری لازم را خواهیم داشت. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1192809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =