سامانه «گوش‌سپاری اجتماعی» دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد/ تقویت جایگاه دانشگاه در اذهان مخاطب با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

سامانه «گوش‌سپاری اجتماعی» دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین روز از شورای هم اندیشی مدیران کل روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، سید امیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران روابط عمومی مراکز ۳۱ استان دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.  

روابط عمومی نیازمند اقدامات تحولی است/ سیستم پاسخگویی دانشگاه در فضای مجازی باید تقویت شود

در این شورا از سامانه گوش‌سپاری اجتماعی ( Social listening ) دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سروری مجد رونمایی شد.

سیدامیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص سامانه گوش‌سپاری اجتماعی گفت: امروزه سازمان‌های گوناگون با توجه به گسترش فضای مجازی و پررنگ‌تر شدن نقش آن در تعاملات عمومی خصوصاً در قشر جوان و دانشجو، نیازمند تقویت تعامل و ارتباط خود با مخاطبین در این بستر هستند.  

وی افزود: سامانه گوش‌سپاری با محوریت شناخت مسئله، شناسایی کنشگران و بازیگران رسانه‌ای به دنبال تقویت جایگاه دانشگاه در اذهان جامعه مخاطبین خود است.  

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این سامانه به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی قادر خواهد بود که بستری مناسب برای پاسخ‌دهی موشکافانه‌ای به سوالات و انتقادات دانشجویان فراهم کند. به این ترتیب درصورت بروز مشکل و نقص در هر بخش از دانشگاه، مسئول مربوط موظف به پاسخگویی خواهد بود.

گفتنی است سامانه گوش‌سپاری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی زمینه انتقال مستقیم نظرات و پیشنهادات مخاطبین واحدهای دانشگاهی در فضای مجازی، پیگیری و حل مشکلات احتمالی مخاطبین و اطلاع‌رسانی دقیق را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =