روابط عمومی‌ تسهیل‌کننده اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه است/ ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه واحدهای استانی

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌ روابط عمومی‌ها تسهیل‌کننده اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین روز از شورای هم‌اندیشی مدیران کل روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، سیدامیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل روابط عمومی مراکز ۳۱ استان دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز رفاهی تفریحی واحد مشهد برگزار شد.

آغاز نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی/ تجربیات درآمدزایی و کمپین‌های روابط عمومی بررسی می‌شود

سروری مجد در این شورا با اشاره به اهمیت جایگاه اداره روابط عمومی در مدیریت فضای رسانه‌ای و تصویرسازی عمومی از دانشگاه گفت: همواره تلاش‌های زیادی در راستای نیل به اهداف عالی دانشگاه در واحدهای مختلف سراسر کشور در حال اجرا است که شاید بروز بیرونی کم‌تری داشته باشد. نخبگان جامعه در هر استان شامل ائمه جمعه، استانداران، نمایندگان و ... باید با مهم‌ترین اقدامات و طرح‌های دانشگاه به خوبی آشنا باشند.

وی افزود: فعالیت‌ روابط عمومی‌ها تسهیل‌کننده اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دانشگاه است. اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع با بهره‌گیری از ظرافت‌های رسانه‌ای می‌تواند علاوه بر انعکاس فعالیت‌های دانشگاه، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ظرفیت‌های فراوان بالقوه‌ای در واحدهای استانی موجود است که تاکنون نسبت به استفاده حداکثری از آن‌ها غفلت شده است. روابط عمومی می‌تواند با ایفای نقش خود به عنوان حلقه ارتباطی واحد با سازمان و جامعه، توجه لازم را به بهره‌مندی کامل از این ظرفیت‌ها و شکوفایی آن‌ها جلب کند.

 سروری مجد با اشاره به تلاش‌ همه جانبه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: همکاران دانشگاهی ما در استان‌های مختلف زحمات زیادی را در زمینه تبلیغات و جذب دانشجو داشته‌اند که این اقدامات نیازمند انعکاس رسانه‌ای است.

به گفته وی، از آن‌ جایی که روابط‌ عمومی‌ها خود از بدنه دانشگاه هستند، به خوبی می‌توانند نظرات، پیشنهادات و مشکلات کارکنان واحدها را به سازمان مرکزی منتقل کنند.

سیدامیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ارائه گزارشی از مسائل مطرح شده از سوی مدیران استانی روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها یکی از پرکارترین بخش‌های واحدهای دانشگاهی هستند که به کمک ابزار رسانه نقش مهمی در تحقق اهداف دانشگاه دارند.

وی افزود: تبیین درست و دقیق مسائل کلان مورد نظر دانشگاه مانند درآمدزایی غیرشهریه‌ای و طرح‌های گوناگونی اعم از پویش، پایش، آموزش‌های مهارتی و جذب دستیار آموزشی و هیئت علمی وابسته می‌تواند به تصویر اجتماعی دانشگاه کمک بسزایی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =