ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

سرانجام زمان برگزاری نخستین دیدار استقلال در فصل جدید رقابت های لیگ برتر رسید. آبی پوشان امشب در گرمای آبادان باید با صنعت نفت روبرو شوند که البته جواد نکونام انتخاب های زیادی برای چینش یازده بازیکن ابتدایی خود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، از میان خریدهای جدید، تنها حضور آرمین سهرابیان در ترکیب اصلی قطعی است و در ساعات پیش رو، کادرفنی درخصوص وضعیت مهرداد محمدی تصمیم گیری می کند. با این حال، بخش اعظم نفرات اصلی را بازیکنان فصل قبل تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید:

استقلال می‌تواند صنعت نفت را شکست دهد!

سیدحسین دوباره در ترکیب اصلی

کاپیتان استقلال که یک بار دیگر با انتشار استوری در صفحه شخصی از تیم خداحافظی کرده بود، دوباره به جمع شاگردان نکونام بازگشت و امروز بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. او رقیب سرسختی به نام خالدآبادی دارد و قصد ندارد با اشتباه در بازی های این فصل، جایگاهش را از دست بدهد

زوج آرمین – مرادمند در خط دفاع

پس از جدایی عارف از استقلال، حالا آرمین سهرابیان در خط دفاعی به زوج مرادمند تبدیل شده است. این بازیکن پس از چند فصل دوری از جمع آبی پوشان، یک بار دیگر فرصت بازی با این تیم را به دست آورده است.

صالح و جلالی در راست و چپ

با توجه به کمبود بازیکن در پست وینگر و دفاع راست، نکونام ناچار است تا از حردانی در پست مدافع استفاده کند. ضمن اینکه در سمت چپ نیز جلالی قرار است از ابتدا به میدان برود.

زبیر به جای روزبه محروم

با توجه به محرومیت روزبه چشمی، حالا زبیر نیک نفس باید در دیدار امروز جای خالی او را پر کند. در خط میانی نیز سعید مهری غایب است و مهدی مهدی پور جانشین او شده است. آرش رضاوند نیز به مانند همیشه در مرکز میدان بازی می کند.

یامگا و بابایی در نقش قایدی و محبی

با توجه به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، حالا نکونام کار سختی برای یافتن جانشین مناسب برای این دو بازیکن بوشهری دارد. در نخستین بازی فصل، کوین یامگا در پست وینگر راست بازی می کند. در صورت ناآماده بودن محمدی، این پیمان بابایی خواهد بود که بازی را از ابتدا شروع می کند.

ارسلان امید اول گلزنی

تک مهاجم تیم نکونام در بازی امروز نیز یک بازیکن باتجربه است. ارسلان مطهری یک فصل دیگر را نیز در استقلال تجربه خواهد کرد و او امروز در نوک خط حمله به میدان می رود.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – کوین یامگا – پیمان بابایی – ارسلان مطهری

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1193364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =