ادعای سرمربی سابق استقلال؛ با سبکی بازی می‌کنیم که تا حالا هیچ تیمی بازی نکرده!

علیرضا منصوریان می‌خواهد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فولادخوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. دیداری که سه امتیازش برای دوتیم از حساسیت بالایی برخوردار است. علیرضا منصوریان در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص نحوه بازی تیمش در برابر صنعت نفت ادعای عجیب کرد، او مدعی شد تیمش استارت یک روش جدیدی از فوتبال بازی کردن را فردا ارائه کند که در سال‌های اخیر هیچ تیمی بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید:

بیانی: استقلالی‌ها تا می‌خواهند هماهنگ شوند باید از نو شروع کنند

او در این خصوص توضیح بیشتری نداد تا همه چیز در ابهام باشد و فردا روش بازی فولاد و نحوه چینش بازیکنان توسط منصوریان یکی از علامت سوال‌های ذهن هواداران فوتبال باشد.

به نظر می‌رسد با خرید علی شجاعی در فولاد و حل شدن احتمالی مشکل کنت، کولی‌بالی و منشا تغییرات زیادی در ترکیب ابتدای تیم منصوریان نسبت به بازی قبل شاهد باشیم.

کنت درون دروازه قرمزهای اهوازی می‌ایستد تا در اولین تجربه‌اش در لیگ جدید برای کلین شیت و موفقیت تیمش بجنگند. به مانند بازی قبل باهیا و شاهین توکلی در قلب خط دفاع حضور خواهند داشت و علی‌نژاد به عنوان مدافع راست بازی می‌کند. علی شجاعی نیز با توجه به مصدومیت حیدریه در پست مدافع چپ انجام وطیفه می‌کند. کاندیدو، مریدی و آبشک مثلث خط هافبک را تشکی می‌دهند و ساسان انصاری، گادوین منشا و عباس زاده سه نیروی هجومی این تیم خواهند بود.  

البته این ترکیب احتمالی با توجه به تاکتیک‌های گذشته منصوریان در دیدارهای دوستانه و دیدار قبلی نوشته شده که صحبت این سرمربی در خصوص روش جدید بازی می‌تواند این ترکیب را هم نیز دگرگون کند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1194234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =