پرچمداران فرهنگی باید کرامت انسانی را بین جوانان تقویت کنند/ رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر مشکات در واحد تهران مرکزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: پرچمداران فرهنگی باید کرامت انسانی را بین جوانان تقویت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست شورای معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، اسداله بیات مدیرکل فرهنگی اجتماعی استان و معاونین فرهنگی دانشجویی واحدهای این استان به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

۱۰ هزار دانشجوی خارجی در واحدهای استان تهران تحصیل می‌کنند/ جذب ۲ هزار هیات علمی وابسته در دانشگاه آزاد استان تهران

جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سخنانی با تاکید بر اینکه جامعه ایران اسلامی یک جامعه دینی و اسلامی است و قوانین خاص خودش را دارد، بیان کرد: احترام به قوانین و عملگرایی مباحث دینی و مهمتر از همه ترویج کرامات انسانی در بین جوانان از اهم وظایف ماست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه اظهار کرد: دست اندرکاران فرهنگی دانشگاه اعم از حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی، نهاد رهبری و بسیج دانشگاه موظفند با همگرایی، هم افزایی و همکاری همه جانبه در راستای تفهیم عزت و کرامات انسانی به جوانان یاری رسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ظرفیت های سه عنصر اصلی دانشگاه اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان در امور جاری دانشگاه استفاده شود، افزود: با سهیم کردن دانشجویان در برگزاری برنامه ها و مراسم دانشگاه به آنها هویت میدهیم و دانشجو با انگیزه بیشتری در کنار دانشگاه در جهت ترویج مباحث فرهنگی به طور خودجوش همکاری خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، اسداله بیات مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، گزارشی اجمالی از فعالیت های حوزه فرهنگی دانشجویی استان تهران ارائه کرد.

در ادامه همچنین، معاونین فرهنگی دانشجویی واحدهای استان تهران به ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی دانشجویی واحدها پرداختند. از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به: ارائه گزارش در خصوص روند اجرایی سومین جشنواره سراسری رشد کانون های دانشجویی در سطح استان، راهکارهای فرهنگ سازی موثر در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه، برنامه های فرهنگی و دانشجویی واحدها در آغاز سال تحصیلی جدید، اهداف دبیرخانه مهدویت دانشگاه و ماموریت هر واحد در این دبیرخانه اشاره کرد.

گفتنی است، در حاشیه این جلسه از پوستر جشنواره تئاتر مشکات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی رونمایی شد. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1195108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =